2010. január 18., hétfő

Csipke


Kint ropogó hó, bent akvarell. Bent is fehér, kint is. Finom mindkettő, és a mind a kettő kell nekem. Kint a hóra fagyott jég szinte felszedhető szeletekben a hóról, és csipkeformát ölt. Bent a kiállításon polgári berendezés, falon akvarellek, asztalokon a művész lakását régen is díszítő csipke. 
Jó itt a használati tárgyak, a csipkék között. A csipke mindig megtalál, vagy én találom a meg a csipkét? Több már számomra, mint kézimunka. A finomságra vágyódás jelképe, a posztótól való távolodás, a lélek megpihenése. Sokan, sokféleképpen beszéltünk már róla. Időről- időre felbukkan.

7 megjegyzés:

  1. Mennyit változik az ember az élete folyamán!
    Régebben nem vonzódtam ennyire a csipkékhez, a régi dolgokhoz, bár sosem éreztem rosszul magam egy ilyen környezetben.
    Ma már kifejezetten taszít a túl modern külső... legyen az bármi.

    Más...

    Éva! Csináltam én is blogot ITT, de nem tudom, pl. ezt a megjegyzés-formátumot, hogyan kell elővarázsolni! Már úgy értem, hogy ÍGY lehessen kommentet írni egy-egy bejegyzéshez, mint itt, Nálad.

    VálaszTörlés
  2. Nati, nem tudok bemenni hozzád! "Csak meghívott felhasználók olvashatják."
    Nem tudom mire gondolsz, a "megjegyzések" automatikusan kapcsolódnak a bloghoz, ha választol egy sablont a blogodnak.
    Jó lenne látni a blogod, de nem tudom megnézni.

    VálaszTörlés
  3. Itt a megjegyzéseknél a nevedre kattintottam, és a " Lehet egy kicsivel kevesebb?" elnevezésű blog szerintem a tied, de nincs jogom/ jogunk(?) olvasni. Nyitottá kellene tenned, hogy mehessünk.

    VálaszTörlés
  4. Jajnemnemnem!!!
    Bocs, Éva! Elfelejtettem Neked linket küldeni hozzá! Az NEM Natimama-blog!!!!!

    Iderakom a linkjét.

    http://kimmsodrodas.blogspot.com/


    És arra gondoltam, hogy Nálad ilyen formátumú a kommentelés, Borónál, meg nálam pedig más...
    Tyűűűű! Biztosan nem jól magyarázom, pedig úúúúgydeúúúúúgy szeretném elmondani! :o))))))))

    VálaszTörlés
  5. Ez a "Lehet egy kicsivel kevesebb" blog nem az enyém... illetve csak amolyan "társszerző" lennék benne (mint pl. az apró dolgok blogja, úgy működik!), de ez egy hamvába holt fogyókúrás blog. Még sosem írtam bele semmit, és az utolsó bejegyzést valamikor tavaly márciusban tette valaki. :o))))

    VálaszTörlés
  6. Nati, most már minden rendben! A link hiányzott.Így már tudom olvasni.

    VálaszTörlés
  7. Számomra a kommentek írása ugyanolyannak tűnik Kimmnél, mint itt.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu