2010. január 28., csütörtök

Blogvilág


Figyelgetek, olvasgatok, nézegetek, és elemezgetek a blogvilágban. Van blog elég. Vannak, akik inkább elemzik az életet, a (vélt vagy nem vélt) valóságot tudományos hidegen. Én meg erre képtelen vagyok. Úgy értem állandóan nem tudom ezt tenni. Próbálom az összefüggéseket keresni, de inkább a meleget adó kis részleteknél időzöm. Ott és akkor az a pillanat érdekel, amit megéltem. Ott és akkor a "honnan-hová" nem érdekel. Az én általam megélt valóságomnál időzöm.Mert én azt hiszem akkor a valóságomnak, életem homokszem részének.
Kevesebb vagyok emiatt a másik oldalon lévőkhöz képest? Akik, ha nem is a másik oldalon vannak, csak mások, de mindig ők hitetik el velem, hogy nekik van igazuk. Ők ez erősebbek. Nincs más és jobb szavam rá. Erősek! Sulykolják, hogy kell az életet élni, elemezni, értelmezni, összefüggéseket keresni " tudományosan"! Aztán meg jönnek, hogy biztos kisebbségi érzésem van! Mint ahogy meg is kaptam ezt, mint ahogy lehet is. Néha van is! Miért ne lehetne?Annyi minden hiányzik még belőlem, annyi mindent nem tudok még, de én ilyen vagyok. Ígyekszem tanulni, itt tartok. Szóval, hitetnék el velem, hogy nem így kell, ahogy én, ha hinném. Mert nem akarom hinni. És mégis....

Különben miért írnék most róla? Remélem, érthetően tettem. Mert ha az elemző, tudományos oldalon lennék, ott a másik oldalon, akkor nagyon jó kis poszt kerekedett volna most ebből, jó kis vita. Ami tudom, hogy gondolkodtat, fejleszt, de nem úgy akarom én ezt, hogy a vérem is kiserkenjen. Ezt a vérkiserkentős, önigazolós harcot nem szeretem! Ez nem az én világom!
(Attól még elfogadom, hogy vannak, akik így csinálják, mert ők ilyenek.)

6 megjegyzés:

  1. Szeretem elemezni a megélt dolgokat. Ugyanakkor szeretek elidőzni egy- egy hangulat szépségében. Nem hinném, hogy megitélhető, hohy melyik a helyes. Úgy kell élni ahogy neked a legjobb legyen. A saját életedben Te vagy a főszereplő. A saját igényeid adják meg, hogy miként jó neked az élet. Másoknak a véleménye ebben nem számít.

    VálaszTörlés
  2. Én is szoktam elemezni, talán ez is kiderült a posztból.De az elidőzés a hangulat szépségében közelebb áll hozzám.

    VálaszTörlés
  3. Ma valahogy a sok rossz hír között nem találom a belső egyensúlyomat. Ilyenkor fokozottabban tör rám az elemző lélek. Nem tudom sokszor elfogadni a kudarcot. Azt gondolom, ha megtalálom az okát akkor legközelebb elkerülhetem.
    Ma kicsit sok volt megint a jóból. :(

    VálaszTörlés
  4. Az életet, csak élni kell. Szerintem.
    Közben a tapasztalást követő törvényalkotás automatikusan megtörténik.

    VálaszTörlés
  5. Boró, ha nincs egyensúly többet elemzünk, ha megvan inkább élvezzük a meglévőt.Sok volt ma a jóból? Ajjaj!Történt valami?
    Kósza, ahogy mondod! Valahogy összeáll a kép, és nem is mindig akkor, amikor akarjuk. Ez nem akarat kérdése. Valóban közel áll az "automatikushoz".
    Van egy olyan mondás, hogy az élet értelme maga az élet.
    Vagyis megélni az életet! Van amikor nem tehetjük, amit akarunk, akkor a lehetőségeinken belül kell keresni, hogy legyen benne mégis élvezet.Mert valami csak van benne!

    VálaszTörlés
  6. Csak bosszantó apróságok. Amikből ha több jut egy napra, akkor nagyobbnak tűnnek. Igazábó semmi komoly.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu