2010. január 5., kedd

A Silberkammer Bécsben


Megnéztük a Habsburgok " gazdagságát". Mikor már az ezredik ezüst evőeszköz, a nagyon sokadik kristálypohár, likőrösüveg, drága címeres porcelánedény, teás-kávéskészlet, művészien festett desszertes tányérok, ezüst teáskannák, porcelán, ezüst, arany vagy aranyozott gyertyatartó fénylett fel a Hofburg sokadik termében, akkor már sok volt. Szép, de sok. Belebódultam, szinte rámzúdult a csillogás, émelyegtem.
M. nemes egyszerűséggel összefoglalta: "Mennyi felesleges, szép holmi!". Persze, ehhez őt ismerni kell. Értékeli a szépséget, ízlése is van hozzá, edényekhez is, de a praktikum híve. Mindenből legyen annyi, amennyit kényelmesen lehet használni a legjobb minőségből. A többi a helyet foglalja, káoszt teremt.
Sokszor és jól selejtezik.

14 megjegyzés:

  1. Egy ilyen sétát én is élveznék...
    Az idén készülünk egy baráti/családi találkozóra arrafelé... Sopron, Balf, Baumgarten... talán egyszer majd Sissy is "belefér"... jó lenne! :o)))))

    VálaszTörlés
  2. Tyűűű! Most nézem, hogy sikerült az órát beállítanod!
    Nagyon ügyes vagy!
    Nem tudom, hogy miért, de engem zavart, hogy nem tükrözte hűen a valós időt.

    VálaszTörlés
  3. Nati! Engem is zavart az óra!Bár nálam rendben volt( talán?), csak Borónál kellett beállítani jól.
    Szóval, erre jártok majd? Beszélünk még róla!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok lányok. Kb huszadik üzenetet próbálom elküldeni. ha ez sem sikerül istenemre feladom.

    VálaszTörlés
  5. Úgy tűnik van lelke a gépnek és megsajnált. No érdemes kitartónak lenni. :)))

    VálaszTörlés
  6. Minden 20. kísérlet jutalmat érdemel?:-)))
    Szép napnak nézünk elébe, én is morgós vagyok!

    VálaszTörlés
  7. Dolgoztam is kicsit. Minden második páciens ér ma ide. Ennek is van jó oldala. Volt időm kényeztetni a családot és főzni egy remek ebédet. A tegnapit úgyis elsóztam. :)

    VálaszTörlés
  8. Ha ma megbolondulok az attól lesz, hogy ez a dög nem engedi csak névtelenül elküldeni a kommentet. Fújjjjj

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom, miért. Lehet, hogy kitörlődött a neved? Nézd meg a profilban ( Profil teljes megtekintése lent jobb oldalon.)Ott megtalálod a profil szerkesztését.Ott megnézheted, hogy a boroka név van-e ott, hogy milyen néven szerepelsz.
    Ha nem vállalod be, szólj, majd megnézem én.

    VálaszTörlés
  10. Blog ügyben lasan gyámság alá kerülök. Hihetetlen, hogy milyen ügyetlen vagyok. A másik blogomon sem én voltam az ügyes. Hiába no ez nem megy! :((((

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretem a képeidet, tárgyaidat, jó ide jönni!

    VálaszTörlés
  12. Csak betértem ide, mert jó nálad lenni. Szeretek itt elidőzni nézelődni, időnként várni rád kicsit és remélni, hogy ép itt vagy.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Ma főztem, ettünk, utána útra keltünk az esőben, de erről olvashatsz már blogokban. Majd később arról is írok, hogy mi volt a konkrét célunk amiért Fertőszéplakra mentünk a mászkáláson kívül.
    Most itt ülök, ahelyett, hogy lefeküdnék, de már megyek is.:-)

    VálaszTörlés
  14. Napmátka! Örülök, ha így érzed. Én is szívesen megyek hozzád

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu