2014. szeptember 23., kedd

Üzenet

Kell ma a sapka és a sál, de az az üzenet is melegít, melyben "csak" annyi  volt, hogy már várja, hogy láthasson pontosan 9 óra és 10 perc múlva.
Akkor jön értem este ugyanis M. a munkahelyem elé pár hetes kihagyás után. 
Letelt a sátrazós távolléte...
Azért is értékes ez a pár szó, mert nem egy "udvarlós" típus, ha értitek mire gondolok. Megmondta már, hogy szüksége van rám, sőt, szeret is, minek ezt annyit ismételni! :-D 
Ő nem olyan szószátyár, mint én, bár az érzések gyakori közlésével én is megfontoltan bánok.
Nos, ezért van súlya ezeknek a szavaknak!


13 megjegyzés:

  1. Az ilyen üzenetekért érdemes élni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha többször mondaná biztosan elértéktelenedne, bár a nőből gyúrt egyének többször is igénylik anélkül, hogy a túlzásokba esést várnák el.:-)
      M. esetében nem is kell ettől tartani. Fegyelmezetten kimért, de mégis ragaszkodó. Azt hiszem így jó nekem is.

      Törlés
  2. Aranyos! Erre van egy aranyos mondás! "A székely embertől megkérdezi a felesége, hogy kend szeret-e engem, mert nem mondja soha, erre a férj, már egyszer mondtam, ha valami változás lesz majd szólok!" Bocsánat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jé, egyre gondoltunk, majdnem egyszerre is ,
      csak én tovább írtam :)))

      Törlés
    2. Drága Zsókám, vannak ilyen egybeesések, valami közös hullám egy időben vezetett el benneteket, téged és Katalint hozzám. Így is jönnek létre blogos ismeretségek. A vicc úgy ahogy van tökéletes, sok mindent magában foglaló röpke párbeszéd, és köszönet érte.

      Törlés
  3. a székely vicc jutott eszembe, bocs:
    asszony: - Szeretsz?
    ember : - Megmondtam egyszer...Ha változás lesz, szólok.

    Bocsánat.

    Most vettem elő újra Chapman féle szeretetnyelvről szóló gondolatokat, az öt szeretetnyelvből (testi érintés, minőségi idő, elismerés, szívességek, ajándékozás) közül, talán az övé is megfejthető.:)))
    Borónak a testi érintés, egyértelműen (a múltkor IS azt mondta simogatják a képeid)neked Éva (szerintem az elismerés, dicséret),. Nekem is az elismerő szavak fejezik ki a szeretetet...(ezért tud annyira megbántani a kritika)
    Nézd meg ebből a szempontból is M-t :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, ismerkedj meg Zsókával, akivel egy rugóra jár az agyatok egy időben!:-) Ő egy hajdan volt, számomra örökre kedves blogos közösségünk szeretett tagja volt.
      A vicc jó, szeretem az ilyeneket. Tömör, velős.
      M. szerintem minőségi időt ad nekem szeretete jeléül( keveset találkozunk, jól akarjuk megélni), ha egyet akarok választani a felsoroltakból.
      Én is úgy érzem, hogy az elismerés számomra szeretet jelent. Nem is annyira a hiúságomat legyezgető, túlzásokba eső elismerés kell( nem tudok mit kezdeni velük), hanem a megnyugtató, önmagamban kételkedő énem szükségét kielégítő és megerősítő szavak jönnek jól.

      Törlés
  4. Éva, hallom ott a hó nálatok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiszta időben Sopronból látható az Ausztriában található Schneeberg, melynek csúcsa havas, ahogy szokott is lenni, de már friss hó is volt állítólag.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu