2014. szeptember 11., csütörtök

Igenek és nemek

Néha mégis kimegyek a bolhapiacra, bár vallom, és le is írom, hogy a tárgyakból elég, de van amikor mégsem! Egy-egy fehér párnahuzat mindig jól jön, ezekben a napokban éppen ezen alszom.




Néha leírom azt is, hogy fáradtan jövök haza a munkából, ez az évek számának is köszönhető, az elvek és a gyakorlat össze nem egyeztethetőségéből, és annak is, hogy a pedagógus szerep annyira az enyém, mint amennyire nem. Én tulajdonképpen egy csendben egyedül végzendő munkára születtem, így érzem. 
Azt is le kell itt írnom, mert valahol olvastam, lehet hogy egy horoszkópban -amit nem igazán kell komolyan venni, bár ez személyre szabott horoszkóp volt-, hogy életem delén túl derül ki, hogy tanításra, nevelésre, tapasztalatok átadására születtem. 
Túl vagyok életem delén...
Tegnap olyan beszélgetéseken élményeken voltam túl újra, melyek engem is feltöltöttek.

2 megjegyzés:

  1. Konzekvencia: hogy lehet annyira szép, mint amennyire problémás. Nincs igazán jó konzekvencia, amit itt leírhatnék segítségként. Sok témát érintettünk: Ismerkedés, kezdeményezések lehetőségei( fiúk, lányok vannak-e kedvezőbb helyzetben), első randi, érzések azonos vagy különböző intenzitása, szülőknek bemutatás, szülői szigor, féltékenység, más barátját elszeretni, szakítás feldolgozása... stb. ,stb
    Ők hogyan élték meg ezeket, ha van tanulság, átvihető-e a következő kapcsolatra. H a valakinek még nem volt igazi kapcsolata, van-e akkor plátói szerelem, mert a hiányt ki kell tölteni szerintünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap más téma volt másokkal. Az újonnan jöttekkel beszélgettem. Milyennek képzelték a helyet, melyek az első benyomások,mi egy hét után a legrosszabb, a legjobb, család hiánya, szobatársak megfelelnek-e, alkalmazkodás...
      Mi az előnye a kollégiumban lakásnak, mi a hátránya, és még sok minden más!

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu