2014. szeptember 18., csütörtök

Álmok

Napok óta itthon hagyom a fényképezőgépem, próbálom megfejteni, hogy ez a tény üzenet-e számomra, mint ahogy néhány álmom is akár az lehetne ( mostanában emlékszem rájuk), mindig valami olyasmi, hogy lekéstem valamit, vagy zárva volt az ajtó, vagy nem készültem fel valamire, vagy otthon hagytam a fényképezőgépem, de a megörökíteni kívánt kék-arany színű valami eltűnt, mire visszaértem vele. Egy álomfejtő vagy egy pszichológus tudna ezekkel mit kezdeni, nekem is vannak megérzéseim, hogy mit jelenthetnek. Volt egy szép szemű, jóképű férfi is álmomban, de szintén nem tudtam kibogozni, hogy milyen üzenetet hordoz!:-)
M. hazaért napokkal korábban sátras barangolásából, ő még többet álmodik nálam is, illetve emlékszik az álmaira, nem úgy mint én, aki este elalszik, reggel felébred, és a REM fázis mintha nem is létezne, teljes az űr az éjszakai képekről, mintha nem is álmodnék, kivéve néhány múlt éjszakát.
M. Skype-on mesélte, hogy mennyi mindent összeálmodott, talán némelyikről mesél majd, én is elmesélem  a sajátjaimat, a szép szeműt is:.-),  mert éppen az a jó, hogy mindenről tudunk beszélgetni.
Csináltam egy kollázst korábbi napok pillanataiból, mert nem mindig hagyom itthon a gépet. 
Még mindig fenn vagyok, mert késő estig dolgozom, és kell valami levezetés, hogy el tudjak aludni, és az agyam  a készenléti állapotból kikapcsoljon.


13 megjegyzés:

  1. nem hiszem, hogy üzenet a fotósmasinád itthonfelejtése, sokkal inkább (azt gondolom) az, hogy annyira telisteli vagy problémák megoldásán gondolkodással, hogy azok kötnek le :))
    érzed, hogy ezek a problémák GÁTOLnak, bár ellenállsz (ezért jelenik meg) :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is valahogy így értelmezem az álmaim. Csukott ajtók, elment vonatok, eltűnő kék-arany fény...Egyértelmű, hogy a vélt és valós hiányok jelentkeznek így.
      Pedig sok minden jót is megélek, de sok mindent elmaradt hiányként és kudarcként is.

      Törlés
  2. léleksimogató ajándéknak küldöm: http://lory-lavandaerosmarino.blogspot.it/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szeretem az ilyeneket, hiszen tudod!

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon szeretem képek ezek:). Olyan nyugodt. Olyan hangulatos. Olyan-olyan:) - és valahol ezen van a hangsúly.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, az jó, ha tetszik! :-)
      Az életem másik része a kapott stressz mellett a nyugi keresése, persze, hogy ellensúlyozásra.Fenn is tartanak a víz felszínén, sőt, evickélés helyett úszni is tudok. Mindenki a maga módján dolgozza ki a túlélése stratégiát. Nekem a nyugodt pillanat megteremtése, átadása, sőt, megörökítse része a a stratégiámnak.!:-)
      Annyit mindig kiadok magamból, hogy ezt tudhassátok rólam!:-)))

      Törlés
  4. Most éppen az jutott eszembe hogy egy blog egyszerre lehet "nyugiszoba és gumiszoba"! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, csak ne legyen a "minősítés" bántó :))))))

      Törlés
    2. A magam blogjáról írtam. Vagyis, hogy a két szoba számomra itt egy-egy ugyanaz. Magam pedig akár bánthatom is!
      Gumiszoba jelképesen, mert a magam módján dühöngök is, de leginkább mégis nyugiszobának használom, mert arra van igényem a blogírásban is.
      Nem mást minősítettem, remélem nem úgy jött le, de teregetés közben csak egy mondatra futotta, nem bővebb kifejtésre.
      Na, akkor erről ennyit!:-)

      Törlés
    3. nem nem, nem értettelek félre, csak most mennem kell,

      Törlés
    4. Nekem is mennem kell, de metaforaként a gumiszobát jó értelemben is használhatom a blogos helyre, mint olykor a dühünket levezető párnázott helyre.
      Jut eszembe, más is érezheti ezt a blogját illetően. Én most magamról írtam,de egy metafora sok mindent elbír. Nem konkrét értelemben kell úgysem venni, hiszen tudod, tudjuk.
      Tényleg megyek, mert időre kell a munkahelyre érnem! :-)

      Törlés
  5. Megint megsimogattál a képeiddel. Köszönöm.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu