2014. szeptember 3., szerda

Fényeim, árnyékaim Martonvásáron


Vissza a nyári emlékeimhez: aznap éppen meleg volt, sütött a nap, a fehér, virágmintás ruhám volt rajtam, és szabadságon voltam még. Mint Vízöntő( is) örök szabadságpárti vagyok, és feszegetem korlátaimat.
Ma sem rossz, mert elállt az eső( ennyi elég is volt), legalább 3 fokkal melegebb van, elintéztem délelőtt a munkakezdésig amit akartam, nem  a cetlimen szerepel, és lesz egy nyugis hétvégém a tanévkezdő napok után. Ebből nem engedek!



Az augusztusi martonvásári képeimet rendezve eszembe jutott, hogy mindig van egy híd, hogy átjussunk zavaros vizeken. Van úgy, hogy belegázolok a vízbe, mert nincs türelmem és tudásom a hidat keresni. Kievickélek úgyis, de  a híd az nagy találmány.
Van sziget is mindig valahol. 
Léteznek pihenésre kitett - néha a lélekben található jelképes -székek is, kis házak, csónakok, és ha éppen nem jutunk levegőhöz, arra is van megoldás, mert akár a gyökereink is segíthetnek, ahogy a mocsári ciprus légzőgyökerei teszik.
Élmény volt a kastély parkja.

10 megjegyzés:

  1. Éva, az analógikus, szimbolikus gondolatmenet ékes példájával szolgálsz nekünk! A konkrét dolgok látványa szimbólummá lesz, hogy mélyebbre, messzebbre vezethessen bennünket!

    Más: a "cetlizést" én is gyakorlom...

    VálaszTörlés
  2. Rózsa! A gondolatmenetem leginkább így működik. Látok valamit, és továbbgondolom. Ez már nálam " betegség" :-), legalább olyan, mint, hogy sokszor körbekeretezett képekben látom a világot.
    A sok munka idején a cetlizésnek van értelme, legalábbis számomra. Különösen a kipipázás élménye érdekel!

    VálaszTörlés
  3. A szomszédból származom, úgyhogy nekem igazán otthonos képek. :-)

    VálaszTörlés
  4. ez nem az, amit egyszer a nagy víz miatt nem tudtatok megközelíteni?

    VálaszTörlés
  5. Pipulka, biztosan voltál már itt, ha közel van. Én múlt hónapban voltam először, és tetszett nagyon.

    VálaszTörlés
  6. Katalin, amire gondolsz, az Csáfordjánosfán volt, és egyik tavasszal a tőzikevirágzást akartuk megnézni.

    VálaszTörlés
  7. Katalin, itt közlöm, hogy a blogodat "csak meghívottak használhatják" ( ez a kiírás) vagy a technika vagy a te akaratodból.
    Majd eldöntöd, ki juthat be, és rendeződik, ha bármi is történt.

    VálaszTörlés
  8. egyből is értettem :)))) igen lezártam, mert meguntam, hogy örökösen piszkálódás megy semmi értelmes,
    egy darabig abbahagyom, elég ha magamnak írom le, ha lesz időm több a valós elfoglaltságom,egy darabig úgysem írok

    VálaszTörlés
  9. igen a Csáfordjánosfa, arra emlékeztem, az is , ez is, nagyon szép hely

    VálaszTörlés
  10. Bocs, hogy háromszor is itt volt az írásom, de aztán kettőt töröltem,és maradt az egy lényeg!
    :-)))
    Először azt hittem csak a technika szólt közbe, és te nem is tudsz róla, hogy nem tudunk( tudok) bemenni a blogodba, azért írtam le itt az észrevételem.
    Minden hasonló döntést meg tudok érteni, újra nyitsz majd ha tudsz, és akarsz. Minden jót kívánok!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu