2011. december 5., hétfő

A mérleg egyik serpenyőjében

Karácsonyfadíszek. 
Idén is előadja őket
A padlásszoba rejtett zuga.
Fényük évről-évre kopik.
S mégis beragyogja őket
Megannyi kedves emlék!

Peter Gray


Telnek a napok, pedig  én Advent időszakát hosszabbítani szeretném. Mert nem szeretek szembesülni azzal, hogy egyszer csak elmúlik, amire vártam. Hozzám (is?) a várakozás időszaka közelebb áll, mert még előttem van, aminek múlnia kell.
Vettem retket, és mikor kitettem a konyhában őket, a piros gömb karácsonyfadíszeim jutottak eszembe. Ebből is látszik, hogy Advent második vasárnapja táján már átitatódtam az ünnepvárással. Hozzáteszem azt is az igazság kedvéért, hogy még nem eléggé, de még van időm.


Fényképezéskor sem fázom, mert Márta által kötött kesztyű melegít, az ujjaim szabadon hagyva. 
Aki fényképezget, az tudja, hogy milyen jó egy ilyen kesztyű kattintgatáskor. Sőt boltokban, fizetéskor is!:-)
Szóval, sok apró jó dolog van az életemben, csak oda kell figyelni rájuk, és rakosgatni a nap mérlegének pozitív oldalán lévő serpenyőjébe.Tudatosan is, vagy csak engedve, nem ellenállva az érkezésnek!


Most pedig egy kérésnek teszek eleget. 
A lenti képet Stali készítette Sopronban, és megkért arra, hogy tegyem fel Györgyinek névnapi köszöntésként, mert ő nem tudja a saját blogjára vinni.
Boróka névnap volt vasárnap, és Boróka valójában hiába Györgyi, :-)attól még a blogos nicknevek is fontosak, sőt, nagyon is kapcsolódnak egy személyhez. 
Boróka-Györgyi! A névnapi köszöntéshez én is csatlakozom, ha kicsit megkésve is.



12 megjegyzés:

  1. Drága Éva és Stali!
    Minden figyelmesség nagyon fontos most számomra. Annyira elanyátlanodtam, hogy egy- egy mosoly jól jön, mert átmelegít.
    /Igazán lényegtelen, de szülinapom lesz nem névnapom./ Ami a Boróka nevet illeti szívesebben lennék az , mint Györgyi. Úgy érzem jobban illik rám.
    Lányok még egyszer nagyon köszönöm a kedvességeteket!

    VálaszTörlés
  2. Éva!
    Rám fért ez a kis "figyelmeztetés", ami persze nem annak íródott. Több apró szépséget lenne jó észrevenni a nagy készülődések idején!
    Szép az új kesztyűd!

    VálaszTörlés
  3. Györgyi-Boróka!
    Örömmel tettük!:-)
    Tudjuk, hogy nem az igazi névnapod volt, de számomra is inkább Boróka vagy, mint Györgyi. Mikor a naptárban december 4-én láttam, hogy Borókák ünneplik névnapjukat, akkor eszembe jutottál. Stalinak is, mert a kép már készen volt, mikor beszélgettünk arról egy soproni sütis boltban, teázóban,hogy blogos névnapod lesz! Aztán azt is megbeszéltük,hogy én hozom el az általa készített képet hozzám a blogba, mert neki nem megy a feltevés. Technika!:-)
    Ha szülinapoid is közeleg, akkor Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  4. Ó, én lemaradtam, bocsánat selátokse

    Nagyon boldog "név"szülinapot kívánok Györgyinek én is
    :)*

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a jó kívánságokat!

    VálaszTörlés
  6. Én nem várom, mégis elmúlik.
    Mint a nyugdíjam. Pedig azt várom.

    VálaszTörlés
  7. En is varom, ha el is mulik, mert majd jon jovore is:))

    tetszik a retek, nem is rossz otlet disznek...

    VálaszTörlés
  8. Ágnes, egy vigasztal.Jön jövőre is!
    :-)

    VálaszTörlés
  9. Éva, itt is köszönöm az együtt- és közreműködést.
    Boróka, nekem a szülinapotok ugrott be elsőnek, Éva megjegyzése a névnapról indított arra, hogy megkérjem a technikai és baráti segítésre.

    VálaszTörlés
  10. Igazad van, a várakozás a legjobb, de csak akkor, ha nem hiába! Különben lehet kínszenvedés is...

    VálaszTörlés
  11. Flora, a karácsonyra való várakozás soha nem hiába történik, mert eljön. Minden reménytelen várakozás, pedig kínszenvedés, egyetértek veled!
    Egyébként az ember úgy működik, hogy gyárt magának reményt, ha önmagát is csapja be.
    Vannak viszont visszafordíthatatlan helyzetek, mikor tudjuk, hogy remény sincs. Ez bizony a szenvedés.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu