2011. július 3., vasárnap

VOLT egy esős, hideg hétvége

A ma délelőtt olyan VOLT az időjárást illetően, mint októberben. Néha hideg eső, szél, és napközben is sötét. 
A tegnap este is hideg VOLT, de egy friss levegős séta azért kellett.  
"VOLT"-ot szándékosan úgy írtam ahogy, mert este kimentünk a fesztivál környékére, ha már egyszer itt van helyben. Csak csellengtünk, hangulatot szívtunk fel, figyeltük a a fiatalokat, és a dübörgő zenéből elég volt ott és akkor annyi is, amennyi jutott belőle séta közben. Nem mentünk be, kerítésen kívül maradtunk!!!







Főzésre, szöszmötölésre alkalmas idő volt ma délelőtt. Hideg eső, "kedve-sincs- az-embernek-kimenni" hangulat. Szoktatom magam a konyhához is, tanulom, mi hol van. Nem vittem túlzásba a főzést. Tonhalas tésztát csináltam. 
Leírom ahogy én csinálom, bár azt hiszem, nem nagy művészet, és sokféle variációja van. A  recept lényege, hogy bele lehet tenni, ami otthon van. Tonhal viszont legyen benne mindenképpen!:-) Az legyen otthon!


Olívaolajon( beletettem a tonhal olaját is) kissé megpirítottam 2 gerezd fokhagymát, majd megsütöttem benne kis darabokra vágott cukkinit és négy felé vágott kis paradicsomokat, kb. 3-4 darabot.
Belekevertem 2 tonhalkonzerv összenyomkodott tartalmát, kapribogyót, fekete olajbogyót, tekertem rá egy kis borsot, tettem rá oregánót, mert szeretem,  és megszórtam petrezselyemzölddel.
Tészta közben megfőtt, majd összekevertem mindent.
 Kész!



17 megjegyzés:

  1. Jól néz ki:)Mármint a tonhalas. Én ezer éve voltam a Volton:) akkor még talán nem is nevezték Volt-nak és azt sem tudtuk, hova csöppentünk. Sopronban nyaraltunk, akkor még 21 éves voltam talán és olyan "énekesek" léptek fel, mint pl.Baby Sisters vagy hogy hivták őket. Még belépő sem kellett, legalább is mi nem vettünk, valahogy odakeveredtünk. De az is lehet, hogy az nem is a volt volt, hanem a soproni sör fesztivál? Van olyan egyáltalán? Mert ha nincs és nem is volt, akkor még is csak a Volt, volt. Na ezt jól leírtam:):)

    VálaszTörlés
  2. VOLT még nem volt, de tonhalas tészta lesz!!

    VálaszTörlés
  3. A VOLT-ra a napijegy (bár ma már minden jegy elkelt) 15 ezer Ft volt, ennyit azért egy sétáért nem adnék

    a tonhalas tésztád meg olyan csodás VOLT, hogy megcsináltam, nagyon jól esett, köszönöm:))))

    VálaszTörlés
  4. Kovtama, így a leírás alapján nem tudom, hogy mi volt, amin voltatok. A VOLT fesztivál 19 éves.
    Sörfesztivál nem nagyon rémlik, hogy van Sopronban, inkább a bort ünnepli a város.Múlt héten volt a Kékfrankosok éjszakája rendezvény.

    VálaszTörlés
  5. Márta, jó étvágyat hozzá!:-)

    VálaszTörlés
  6. Katalin! Megcsináltad máris a tonhalas tésztát? De gyors vagy!:-)))

    VálaszTörlés
  7. Katalin, hangsúlyozom itt és most, hogy mi sem mentünk be a VOLT-ra!!! :-)
    Dehogy adok annyi pénzt én is egy csellengésért!:-)
    A környékén mászkáltunk, mert ott is zajlik az élet. Ott szívtuk fel a hangulatot.Odaírtam a bejegyzéshez utólag, hogy kerítésen kívül voltunk, mert lemaradt, nem hangsúlyoztam eléggé, azt hittem elég annyi, hogy elgyalogoltunk odáig. Félreérthető voltam, elnézést érte.
    M. ugyan kérdezte, hogy akarok-e maradni éjszakára, mert fogalma sincs a jegyek áráról. Felvilágosítottam, hogy milyen drága, és egyébként is fáztam, és nem is nekem való már az éjszakázás és a nagy hangzavar. Jöttünk haza, és pihentünk.

    VálaszTörlés
  8. elnézést, nem akartalak felbosszantani, én voltam félreérthető, értettem jól, hogy nem voltatok bent, jól van..
    ...
    jól van?

    VálaszTörlés
  9. A volt fesztivál az kimaradt az életemből,még soha nem voltam
    A kaja jólnézki de én a tésztát nem szeressem,nem is szoktam enni
    A tonhalat viszont imádom minden elkészített formában:)

    VálaszTörlés
  10. Akkor még is csak Volton voltam, mert én 40 vagyok és ha levonom a 19-et akkor éppen 21 voltam:) Tehát voltam a Volton, és ingyen:)

    VálaszTörlés
  11. Katalin, dehogy bosszantottál fel!Csak tisztáztuk. :-)
    Érdekes, ha az ember ír, akkor benne van a valóság, természetesnek veszi azt, ami történt vele. Vigyázni kell, hogy az jöjjön ki az írásban is, ami bennünk van.Én erre ügyelek, nekem ez fontos.
    Jól van!:-)))
    Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  12. Éva, tonhalat én is szeretem. Van itthon néhány dobozzal arra az esetre, ha nincs időm főzni, és csak magamnak kell gondoskodnom az ebédről.
    A nem konzerveset is szeretem, de az már idő és feladat időhiányos napon megcsinálni.

    VálaszTörlés
  13. Kovtama, akkor nagy szerencséd volt. Valószínű a nyitó rendezvényen voltál, és ingyen mehettél be.:-)
    Azonkívül elmondhatod, hogy a legelsőn ott voltál.
    Most már az a gond, hogy kinőtte magát a VOLT. Bővíteni kell a helyet is, mert úgy 80-90 ezer ember megfordul ott a 4 nap alatt. A sátrazás sem mindenki számára megoldás, tehát ennyi embert kell ellátni, etetni, szállásolni arra az időre. Sopron lakossága 60.000 fő alatt van.Van bőven vendége a VOLT alatt is.

    VálaszTörlés
  14. Nagyon finomnak ígérkező a salátád. Gusztusos is, mint mindig.

    VálaszTörlés
  15. Györgyi! Igyekeztem, nem volt sok időm főzni, ez pedig gyors!Ezért is ajánlom, hátha vannak, akik "ráharapnak"!:-)

    VálaszTörlés
  16. Évekig jártam a Szigetre. Aztán eltávolodott tőlem, már nem az a multikulti, amit szeretek, egyoldalú, tinis bulizós lett. Vajon a Volt-on is hasonló a tendencia?

    VálaszTörlés
  17. Marvin! Nem tudom, de ha a kerítésen kívül bármit láttunk volna, ami befelé vonz, akkor megreszkírozzuk talán az az éjszakát.Illetve mivel jegy már nem volt, jövőre megreszkíroznánk!:-)))
    De nem találtunk olyat. Egyszer egy napot tényleg ott kellene töltenünk, hogy dönthessünk. Kell ez nekünk vagy nem.
    Egyébként mi voltunk ott a legvénebbek.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu