2011. július 20., szerda

Csendes esték


Szeretek benézni sötétből egy kivilágított szobába. 
Megtehettem pár napig úgy, hogy utána be is mehettem oda. 
Egyik este kiléptem a friss levegőjű, kutyaugatós sötétbe. Majd kintről benézhettem valahova, ami pár napig  hozzám tartozott, és otthont adott: festett bútor, fehér ágynemű csipkével, hímzéssel( erre nem is számítottam), háziszőttes függöny. 
Se TV, se rádió, számítógép sem volt, és nem hiányzott egyik sem.
A forró nappalok után, friss levegő és csendes éjszakák vártak az Őrségben. 
Néhány napig újra  a szeretett helyen lehettem. Szerelem volt első látásra az országnak ez a szeglete, és évek óta nem múlik ez az érzés. 
Nem is fog.


15 megjegyzés:

  1. Ez csodás, Éva!
    Pár napos nyaralás volt? Ilyen házban, fehér vásznak között hűsebbnek hat a nagy meleg is... Nagyon tetszik ez a miliő, kipróbálnám pár napra szívesen :) Sőt, tovább...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatos és a fotók mindent elárulnak! Az a vászon/csipkés ágynemü biztos kellemes lehetett ebben a nagy höségben:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos, mindent elmondó fotók. Mint mindig.

    VálaszTörlés
  4. Éva ez nagyon kedves, meghitt bejegyzés volt!!! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. M., Éva, Kovtama, Csillagos!
    5 napos nyaralás volt. Barangoltunk az Őrségben, mivel már nem először voltunk ott, jól ismerjük. Számomra már az is élmény, ha egy nagy búzamező, tökföld mellett megyek hosszan.
    Mert tér az van.
    Csodálatos a táj, barátságosak az emberek, a múlt még jelen van keresés nélkül.
    Nagy élmény volt az a sok mezei és vadvirág, ami háborítatlanul nő.
    A szoba hűvös volt, a kinti hőség után éjjel lehetett aludni.
    Az, hogy a szállásunk ilyen szép volt, külön élményt jelentett. Mikor megláttam az ágyneműt, a függönyt a bútort, rögtön az jött elő bennem, hogy igen, itt a helyem, ez tetszik. Tiszta,nemes, egyszerű. Hogy a tulajdonos gondolt erre, és nem most vásárolt, mintás
    ágyneműt ad, az külön tiszteletreméltó.
    Nehéz eljönni az Őrségből, mindig visszavágyom.

    VálaszTörlés
  6. Olyan álomszerűen szép minden!

    VálaszTörlés
  7. Éppen jókor jött a bejegyzésed. Három évvel ezelőtt töltöttünk pár csendes napot Szalafőn és környékén, azóta is visszavágyom. Főleg az utóbbi hetekben éreztem erős késztetést sétálni a vadvirágos réteken, a régi falvakban és helyben készült sajtot, vajat, túrót enni.

    VálaszTörlés
  8. Torekeny szepseg, ez jutott eszembe:)

    VálaszTörlés
  9. Sok szerelmese van az Őrségnek, jómagam is közéjük tartozom :-)
    A vidék csöndes, békés szépsége mindig visszahív.
    A szállásotok "tájba illő" hangulata még kellemesebbé tette a napjaitokat.
    Finom , szép fotók, mint mindig
    :-)))

    VálaszTörlés
  10. Kati, Juhmeli,Ágnes, Alterego!
    Sokféle jelzőm van az Őrségre, a tietek is mind közéjük illik.Azt hiszem, ahogy Alterego is írja, bele lehet szerelmesedni a helybe.Sokszor az " édes" jelző is eszembe jut, ahogy a szeretett személyt is becézzük. Otthon éreztem azonnal magam, mikor először voltam ott.Valami megmagyarázhatatlan nyugalom száll meg. Talán az elveszett múlt jön vissza? Máshol keresem, itt pedig megtalálom a gyerekkort, nagymamám néhai házát.
    Juhmeli, mi is Szalafőn voltunk, de amennyi helyet, szert csak tudtunk érinteni, végiglátogattuk.A nagy tér vonzott azzal a hihetetlenül sok virággal.A reggeli kecskemekegős ébresztő is tetszett.:-)

    VálaszTörlés
  11. Én csak átutaztam egyszer Magyarszombatfán, de a posztodon keresztül most szerencsére kicsit bele is pillanthattam.

    VálaszTörlés
  12. Marvin Magyarszombatfa a fazekasairól híres. Tavaly voltunk is a Fazekas napokon. Nagy csábításoknak voltunk kitéve, és nem is tudtam ellenállni.:-)

    VálaszTörlés
  13. Merci!Szívesen, örömmel válaszolok mindig!:-)

    VálaszTörlés
  14. http://www.orseg.biz/multidezo/

    A vendégház neve:
    Múlidéző Vendégház
    Szalafőn.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu