2011. július 29., péntek

Esőcseppek és ágynemű

Hogyan lehet az esőcseppeket megörökíteni az utókor számára? 
Úgy, hogy egy nappal korábban jött a festő festeni az erkélyem fém részét. Még nem száradt meg a festék, mikor egy estig tartó zuhogó eső kezdte el verni. (Ma már süt a nap!)
Itt-ott pöttyök vagyis esőcseppek  nyomódtak bele  a festékbe, és maradnak is most már a következő festésig! 
Vagy dühöngök, vagy én újra festem, vagy most már mindegy! Az első kettőhöz lenne kedvem, de inkább: Mindegy!




Ágyneműt húztam. Kerestem valami fehér csipkéset. Őrség után kedvem van hozzá. Fehérem van, de csipke nélkül. Leginkább mintásom van, de most fehérre vágyom. Elővettem ami fehér és  csipkés is. Ez az egy ilyen van. Egyáltalán ez csipke, vagy hímzett anyag??? Igaz, van benne kék-fehér csíkos rész  is, de nem tesz neki rosszat.
Kellene egy fehér, csipkés ágynemű. 
Talán a bolhapiacon!Pedig megígértem, hogy nem veszek én már semmit ott. Ez kivétel lesz!:-) Vagy még lesz pár más kivétel is?

6 megjegyzés:

  1. nem csipke hanem riselt madéra de gyömyörü:)

    VálaszTörlés
  2. Ki vasalja ki?
    A ropogós ágyneműről én már lemondtam...

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok megmaradni itthon a lakásban. Az ágyneműd olyan csodálatos, hogy kedvem lett keresni egy hasonlót. Hajnalban kidobott az ágy így kimentünk a bolhára zsibizni. Találtam három négy nagy párna huzatot meg két kicsit. Most főhet a fejem, hogy paplant mikor fogok találni mellé. Olyan hangulatosak az írásaid, hogy mindig valami új szépséggel ajándékoznak meg. Amit aztán beépíthetek a mi életünkbe is. Majd ha megszáradnak a mosásból megmutatom őket.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép az ágyneműd ! Vajon milyen régi ??? Örökölted?

    VálaszTörlés
  5. Éva, köszönöm, hogy leírtad, ami az, amit én jobb híján csipkének neveztem.
    Márta, én vasalom. Ha egyszer tetszik az ilyen ágynemű, meg kell tennem. Valamit valamiért...
    Györgyi, az egyik fele megvan már!:-) Ha párnahuzat van, paplanhuzat is lesz mellé hamarosan. Idő és türelem kérdése. Nehéz lesz most már abbahagyni a ágynemű keresést! :-)Képeket várom róluk.
    Alterego, ez és mg 2 másik tiszta fehér ágyneműhuzat örökség nagymamámtól. Régiben még egyfajta kockásat szeretek, sőt van kék csíkos párnahuzatom is. Olyan hagyományosan régi kockásak, csíkosak.
    Vannak mintás ágyneműim, többségben azok vannak, nem régi gyártásúak! Bezzeg most a fehérekért vagyok oda! :-)
    Ez van, nem panaszkodom, olyan is van, amit szeretek.

    VálaszTörlés
  6. Én is bolháról szereztem hasonló takaróhuzatot, de párna nem volt hozzá. Azt találtam otthon (már apám szekrényében), valamelyik nagyszülőé volt. Milyen jó, hogy haláluk után a szüleim félretették a lányuknak. Ismerve!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu