2010. július 19., hétfő

Templom mélyén


Templom csöndjében áll az ember félhomályban, régi tömjénillatok, gyertyafüstök, sóhajok párája ül a tömény levegőben.  
A szabályos, négyzetes, téglalapos fények is szinte tapinthatók, a sok évszázados, vastag falak ablakain át kintről beszűrődő, letompított fényekben akarok tisztán látni.
Akarom, hogy útmutatást adjanak. Mindentől várom. Magamtól is. Itt mindenképpen várom.
Érzem azt is, hogy több hit kellene.
Álltam, vártam, mondtam, kértem, megköszöntem, végül meggyújtottam egy mécsest halottaimért...

5 megjegyzés:

  1. A képeket a jáki templomban készítettem az Őrségből hazafelé jövet.

    VálaszTörlés
  2. Annyira szeretem, ahogy mesélsz.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a képek. Amit a hitről írtál az a szívemig hatolt.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon, nagyon éreztem azt a sok évszázadot.Alig tudtam kijönni, úgy fogva tartott. Ha én ilyen templomba megyek be, elsősorban nem a vallási áhítat,Isten keresése lesz rajtam úrrá, hanem a történelem és a művészet nagysága érint meg.
    Most is így volt.

    VálaszTörlés
  5. Igen én is azt érzem,hogy több hit kellene!
    A templom csendje és nyugalma feltölti az ember lelkét.
    Szeretek benni én is.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu