2010. július 17., szombat

Nyári séták


Sétáltunk nagyokat az Őrségben gabonaföldek mellett, tarló mellett is. Mikor kicsi voltam nem mentem rá, mert bök. Anyu elmondta, hogy mezítláb csoszogva kell járni rajta. Akkor a talppal lesimítjuk a meredező, kiálló, rövid szárakat, mielőtt még ránehezednénk. Most szalmába léptem bele, ringatóan jó volt.
Egy reggel korán ébredtem. 
Nedves, párás volt minden, és kedvet kaptam a papucsot ledobni. Sétáltam az aszály miatt lassan már száradó fűben csak úgy hálóingben. A por nedves volt a harmat miatt, a talpamra tapadt a száradó fűszálakkal együtt. Mikor visszamentem, lábmosás, vissza az ágyba, és még aludtam egy jót.Olyan, de olyan jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu