2010. július 22., csütörtök

Más bodzaszörpje

Idén kaptam rá a bodzaszörpre.
Nem a magaméra, máséra. Ha a magamét akarom valaha is inni, az csak jövőre lesz. Így elvagyok máséval. Megveszem. Jó pár pohárnyi kitelik belőle, hideg vízzel, akár ásványvízzel is, egy citromkarikával maga a tökély. Pláne, hogy ilyen kánikula volt/van. Itthon is van mindig szörp.
Íme a példa, hogy máshol is megtalálom!
Megérkeztünk, szállást találtunk, kipakoltunk, jöttünk- mentünk, 35 fok (vagy több), megszomjaztunk. Irány egy hely, ahol inni lehet, olyan kocsma-féle.  
Az  "ember" sört kért, a nőnemű pedig bodzaszörpöt. Eredetileg sört kértem volna én is, de megláttam a pult fölött kiírva, hogy bodzaszörp. Azonnal tudtam váltani bodzaszörpre és olyan, de olyan jól esett, hogy kértem utána még egy pohárral.
Utána ottlétünk alatt még párszor betértünk oda hasonló megfontolásból...:-)

4 megjegyzés:

  1. Én egy kifőzdébe járok ebédelni, ahol a sokféle gépi üdítő mellett házi bodzaszörpöt is kínálnak.

    Mindig azt iszom.

    VálaszTörlés
  2. Marvin, nem csodálom, a gépi üdítök helyett én is ezt választanám vagy vizet.
    Egyébként a víz oltja a legjobban szomjat.
    A sör is jó, mert az ember sok ásványi anyagot kiad magából ha izzad, és a sörben lévő anyagok egy kicsit visszavisznek belőlük. Igaz, hogy az ásványvíz is megteszi ugyanezt.
    Melegben nem kívánom az alkoholt( máskor sem nagyon), a sör még elmegy, de csak ilyen melegben vagy tartalmasabb étel után egy pohárnyi.
    Ez van!:-)Nem vagyok egy "ivós".

    VálaszTörlés
  3. Ezen a nyáron nekem is a bodzaszörp volt az életmentő. Nagyon szeretem azt a kicsit furcsa, nagyrészt meghatározhatatlan, igazán frissítő ízt.

    Bodza szörppel még a sört is ihatónak találom.

    VálaszTörlés
  4. Bogarantyú! Én is beszereztem még citromfüves málnaszörpöt és ribizliset is. De a bodzaszörp volt a favorit.Sok folyadékot ittam,főleg vizet persze. Olyan, de olyan méregtelenítést csináltam az izzadással, hogy ihaj!:-)
    Én nem tudom hogy lehetett ennyit kiadni magamból. Most már ez a hőség ne jöjjön vissza, mert én nem is tudom mit csinálok. Szeretnék már végre egy jót aludni, és nem izzadni állandóan.Amúgy nem vagyok izzadós fajta, de ennyi folyadéktól az voltam.
    A sört nem szereted?

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu