2010. július 26., hétfő

Földre nézve


Séta közben a lábom elé is figyeltem főleg a tócsák miatt. Érdemes az utat nézni a tócsákon kívül is.
Apró szépségek birodalma.
A hetekig tartó hőség kiszárította, cserepessé tette a talajt, most átázott, de egésszé már nem állt össze. Még az esőmosta  talajnak is szép volt a rajzolata szinte végig az úton.A viharos szél korán véget vetett néhány alma érésének, madarak is jártak arra nyomukat hagyva a földön is.
Júliusban javában tart a nyár, mégis őszi hangulatom támadt, de nem bántam.
A nagy hőség után szinte kívántam.

5 megjegyzés:

  1. A tócsába hullott alma fotójával jó tippet adtál a Kerti etűdök folytatásához! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Trendo, kíváncsian várom.

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik ma nagyon egy srófra jártak a gondolataink. Csak más honnan közelítettünk az adott téma felé.

    VálaszTörlés
  4. Szép gondolatok, képek és tetszik, hogy észreveszed a szépséget minden apróságban. Élvezd az őszies időt, mert hamarosan jön vissza a nyár;)
    Én is így vagyok vele...
    Szép napot!
    Merci

    VálaszTörlés
  5. m! Keresem a sok kis szépséget. Gyógyír.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu