2010. augusztus 17., kedd

Naplemente Bécsben


Szombaton a lenyugvó Nap Bécsben ér minket.
Nyüzsög még a város, színes graffitik a Duna-csatorna mellett, hajók, vízparti görög étterem, gyros, retzina. Szeretem a Bécsi szeletet, de ezen  az estén elcsábultunk a görög ételek felé. Ülünk még a retzina mellett, nézzük a vizet.
Hosszú volt a nap, egy metróállomás felé vesszük az irányt. A vízparton még megsokszorozódik a fény a csupaüveg épületeket megvilágítva, és  aranyhíd épül a vízen. Mire a metróállomáshoz érünk, visszanézve a lépcsőkről már csak a Votivkirche sziluettje látszik a narancsos háttérrel.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen, színesen és remek stylusban írtad le élményiteket. De ezt már megszoktam! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Könnyű annak, aki közel lakik :)
    Mindenesetre nagyon szép nap lehetett.

    VálaszTörlés
  3. Marvin, egy óra alatt ott vagyunk.:-) Ez így igaz!

    VálaszTörlés
  4. Papa, köszönöm! Nem egy nagy ügy. Leírtam, amit láttam, átéltem és slussz-passz.:-)

    VálaszTörlés
  5. Azért ne egyszerűsítsük le ennyire a kérdést! :-) Ez jóval több egyszerű megfigyelésnél, élményleírásnál. Szerintem! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szavak egymás után arról, amit láttam!:-)))
    Na jó, figyeltem arra hogy űzöm-fűzöm a megválogatott szavakat. Ennyi!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu