2011. november 11., péntek

Várakozni jó

Mikor a boltokban megláttam már a karácsonyi dekorációkat és árukat, úgy gondoltam túl korai. Minden az üzlet része, a karácsony hangulatának előrehozása is az a több haszon reményében. 
Aztán mikor a kolléganőm aznap mellettem vagdosta a karácsonyi mézeskalács házikó egyelőre kartonlapból készült falait, akkor már nem voltam olyan szigorú. Én is elkezdem fejben tervezni a műsort - mint minden évben -, hogy időre elkészüljön. Hiszen a mézeskalács házikóknak sülniük kell, díszítés is vár rájuk, a műsort próbálni kell, készülődni már lassan lehet.
Az öröm munkából is összeáll, az örömöt pedig lehet nyújtani, időben tágítani.
Nem sürgetem az időt, mert várakozni jó. Még messzire ( relatív) van az, ami felé egész évben tartunk, de vágyom már rá.
Hagyom lassan folyni az időt, és  hagyom, hogy komótosan, fokozatosan kifényesedve közelítsen a jó.





11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Megéri türelemmel lenni, hogy fényesedjék a jó.
    Mi is várakozunk már, s remélem, lesz alkalmunk találkozni a közeljövőben.

    VálaszTörlés
  2. Nemrég magyaráztam pont a hatodik éves Lucie unokámnak, miért jó, ha nem teljesül azonnal minden kívánságunk. Hogy miért jó a vágyakozás, mennyivel növeli a beteljesülés örömét...

    VálaszTörlés
  3. :-)))
    Széles mosolyomnak oka van, de nem bírtam titkolni! (Magát a mosolyt - az okot meg úgyis tudja mindenki, aki olvasott az utóbbi időben.)

    VálaszTörlés
  4. Stali, csak nem azért a széles mosoly, mert téged sem kímélt a freeblogos technika ördöge? Vagy hogy is nevezzem?
    Voltam nálad,láttam, hogy veszítettél jó pár bejegyzést.
    Meddig kell várnotok, hogy fényesedjen a jó itt a nyugati végen?
    Flora, szerencsés az unokád, hogy sokat tanulhat tőled. Ha most nem is érti, majd fog emlékezni később arra, amit mondtál neki. Akkor majd rábólint.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kellemes varakozast , keszulodest kivanok!:)

    VálaszTörlés
  6. Éva, várt lány várat nyer. :-)
    Egyébként a freeblog kiesés kapcsán meg úgy vagyok vele, ha nagyon kellene, visszajön. Ha meg ez a sorsa, a képek (sajna, van, amit csak a kiesetteken tettem föl!) is adnak a kíváncsinak annyit, mint az én kevéssé izgalmas írásos bejegyzéseim.
    Ja, a legközelebbi várnivalóm: a Szent György utcában a teázó, vagy a Papa Joe, Veled. Szerda délutántól jók vagyunk.

    VálaszTörlés
  7. Agnes, ugyanezt kívánom, gondolom te is szereted ezt az időszakot.

    VálaszTörlés
  8. Stali, dec.1-étől vagy bezár vagy új tulajdonossal vagy más céllal működik a teázó. Voltunk ott vasárnap, olvastuk a hirdetést, és megkérdeztem, hogy mi van. Változás várható.
    Megszervezzük a találkát.

    VálaszTörlés
  9. Stali, még annyit! Ha elveszíteném a blogom egy részét, én is úgy gondolnám, mint te. Ennek így kellett lennie. Volt, ameddig volt, az élet megy tovább!

    VálaszTörlés
  10. ...én meg erre: (Babitstól megint((s az eltűnt idő ... meg blogbejegyzések nyoában járva...)
    "mily kicsin minden emberi történés!"...

    VálaszTörlés
  11. Alíz, ezzel is egyetértek.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu