2011. november 24., csütörtök

Hasonlóság és "kreativitás"



Jó olvasgatni a blogokban komment hagyása nélkül is, mert éppen úgy esik jól. Ott voltam, megérintett a gondolat, nézegettem a képeket, és csak úgy csendben vagyok tovább egy( vagy több) hangulattal, gondolattal, asszociációval. Ezért értem meg, ha látom, hogy többen voltak nálam, mint ahányan írtak. Ilyenkor azt gondolom, hogy nagyon hasonlóak vagyunk.
Nem véletlenül jönnek hozzám éppen ők!:-)
Más!
Kreativitásom megint "alkotásban" csúcsosodott ki. 
A képeken látható, hogy diót, tobozt, kis fenyőágat tettem a mécsestartóim elé.:-) Nem mindegyik elé, mert az már túlzás lenne tőlem.
Az alsó mécsestartó az egyik legutóbbi bolhapiacos szerzeményem.
Vágytam egy ilyenre, és ott várt rám feketén, mikor fehéret szerettem volna.Viszont  semmiféle diszkriminációt nem akarok, hazahoztam a feketét is.


12 megjegyzés:

  1. Amikor én Nálad járok kora reggel, "illik még csendben maradni", de Te tudod, hogy "én csak a kályhától" tudok elindulni. Szép napot.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik ez a natúr dekoráció, az én zsebeim is mindig tele vannak ilyen-olyan kincsekkel, most éppen három tobozt szedtem elő. Nézegettük, milyen karácsonyi világítással díszítsük a házat, és a kezdeti sok-sok színes mindenfélétől elindulva végül maradtunk egy egyszerű fehér kinti égősornál, és a szokásos benti gyertyáknál. A kevesebb több.

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű itt nálad
    mint mindig

    szeretem nézegetni a fotóidat

    VálaszTörlés
  4. Sokszor járok nálad. Mégis oly nehezen írom le az érzéseimet. Nem illik állandóan ölelgetni, szeretetünkkel elhalmozni valakit. Főleg akkor nem, ha azt érzem, hogy a csendes jelenlét sokkal többet ad neki. Hát, valahogy így vagyok itt veled.Mindennap egy apró kattintással.

    VálaszTörlés
  5. Tudom, hogy nem fogod megtenni, de azért leírom: fehérre is lehetne festeni!:))

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok, azzal indítok, hogy olyan, de olyan jól estek a szavaitok!:-)
    Ma fejeztem be a Balfon kapott kezeléseket. Letelt az 5 hét, el sem hiszem.Jó volt, kicsit húzósabb volt a napirendem, de megérte.
    Zsóka, tudom, hogy honnan tudsz elindulni:-), tudom azt is, hogy jössz, érzem is.
    Márta, én is így vagyok vele, ahogy leírtad.Évek alatt tisztult le bennem, hogy mit és hogy akarok. Néha elcsábulok a színes felé, de a natúr, a fehér, a természetes anyagok a kedvenceim.
    És igen! A kevesebb több!Köszönöm, hogy jöttél.
    Katalin, névnapodon minden jót kívánok, várlak máskor is.
    Györgyi, tudom, tudom, hogy ismersz! :-)
    Úgy, de úgy tudom!!!
    Nem is írok többet arról most, hogy milyen vagyok.Miért írnék róla, ha felesleges.Mindent tudsz anélkül is, és köszönöm.
    Tipitá!Jót mosolyogtam a soraidon.Nem fogom átfesteni, mert az macera, marad feketén. Talán egyszer lesz a bolhán fehér is. Múlt héten láttam egy ugyanilyen fehéret Ruston, de nem vettem meg.Miért kellene a sokadik? ( Jó kérdés, és mégis elcsábulok!)Azt hittem megbánom, de azóta sem.
    Rábízom a sorsra. Ha egyszer újra elém jön egy fehér, akkor elfogadom a jöttét.
    Minden jót nektek!

    VálaszTörlés
  7. Tudtam, hogy így gondolod!!!:)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Éva, köszönöm szépen a jókívánságaidat és a látogatásodat a blogomon,

    VálaszTörlés
  9. Látod, nekem is az ilyen hangulatok tetszenek. Amikor egy tárgy vagy valami megkapja a szemem, s sokáig nem tudok szabadulni tőle. Én sem vagyok egy irkálós fajta, meg időm sincs sok. Azért majd igyekszem jelezni, hogy itt voltam.

    VálaszTörlés
  10. Adelid,köszönöm a szavaid, ahogy írtam tökéletesen megértem az ilyen gondolatokat.Én is így vagyok vele. Írj, ha kedved van, gyere, ha tudsz, és érezd jól magad nálam, ha jól esik itt lenni.Várlak!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu