2011. november 18., péntek

Szép nap


Pénztárcám az iratokkal együtt elhagyom, majd megkerül. Nemcsak úgy magától, hanem becsületes emberek leadják a pénztárban. Felismernek úszósapkában, csapzottan is az uszodában, emlékeznek, hogy én ültem ott korábban, ahol megtalálták a pénztárcát, és elmondják hova menjek érte. Így egyúttal azt is megtudtam, hogy elvesztettem.:-)
Hazafelé jövet  harangszó mellett vártam a buszra, és úgy gondoltam, szép nap  a mai.
Délután nem kellett munkába rohannom, zenét is hallgattam a csend mellett.
De leginkább a csend a barátom.


5 megjegyzés:

  1. Kellemes pihenést, Éva!
    Tényleg szép nap, főleg, hogy megkerültek az irataid!

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen napok aranyat ernek:)

    Szep hetveget Eva:)

    VálaszTörlés
  3. Compot, Ágnes,
    tudom, mitől menekültem meg, ha a pénzemen kívül az irataim is elvesznek.Beszerezni őket nem semmi. Volt már benne részem. Nektek is szép hétvégét.Éppen ráérősen főzöcskézem. Kint szürkeség és hideg, bent meleg. Jó így!
    Az Erzsébeteknek minden jót kívánok névnapjukon!

    VálaszTörlés
  4. Ráérni! Talán ez ma a legnagyobb luxus! Hogy legyen időnk "átélni", amit élünk!

    VálaszTörlés
  5. A "ráérés" annyiból állt, hogy csak főztem délelőtt, és azt élveztem.Nem fogtam bele semmi másba.Szeretek főzni.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu