2011. november 30., szerda

Ki itt, ki ott...


Most vagyok úgy először, hogy nem saját képet hozok, hanem másét. Ezt a képeket M. készítette vasárnap, és azóta néhányat átküldött.
Kinn volt vasárnap a szabadban, hegyet mászott a nagyobbik fiúval. M. ugyanis úgy van a hegyekkel, ha egyet is lát, késztetést érez,  hogy megmássza. Ha nem lát, akkor keres, de mindenképpen a tetején köt ki. 
Én a vízzel vagyok így. Ha előttem van, le kell mennem  a partjára. Sőt, bele is kell gázolnom, ha tehetem. 
Vasárnap én itthon voltam, ki sem mentem, olvastam, gyertyát gyújtottunk Anyuval, telefonáltam is. Így telt Advent első vasárnapja.
Egyszer úgyis megosztjuk a velünk történteket. 
Egy időben, egy helyen mindig nem lehetünk. A távolléttel is gazdagodunk, csak hozzáállás kérdése, egyben az elfogadás művészetének gyakorlása, és azon képesség használata, hogy adott helyen tudjunk örülni.  Ha mindez többször sikerül mint nem, akkor már nyert ügyünk van!
M. egy osztrák közmondást szokott emlegetni: 
"Nem táncolhatunk minden búcsúban!":-)

14 megjegyzés:

  1. A korlàtok elfogadàsa a bölcsesség elsö lépése...

    VálaszTörlés
  2. Flora, hozzásegít az élet élvezetéhez is. Különben örök szélmalomharcban van részünk. Mert korlátok bizony vannak!

    VálaszTörlés
  3. Ráadásul különfélék. Van, amit magunknak, van, amit nekünk.

    VálaszTörlés
  4. Stali, tehát nincs új a Nap alatt!:-)

    VálaszTörlés
  5. Igaz, igaz! Magam is mondhattam volna.
    Ha van kedved, tedd föl az angyalkás képet, és ha kérhetek ilyet, a képtáramból az általam a Füredi sétányon ajándékba készítettet is.

    VálaszTörlés
  6. Stali,
    az angyalkásat majd felteszem, azt megtaláltam már a képtáradban a tegnap készítettek között.:-)
    Viszont Fürdei sétányosat nem találtam. Ha adnál egy kis segítséget, hogy mit és melyik albumban keressem, akkor jó lenne. Köszönöm!;-)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem még a szani-nov képek között lesz. A nagyobb egyszerűség kedvéért most 3 albumban szóródtak szét az összetartozó képek.

    VálaszTörlés
  8. Stali! Köszi, megtaláltam!:-) Tudom is, hogy mikor és kinek kell feltennem a nevedben!
    :-)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Eva,

    reg olvaslak teged is,nagyon szeretem az irasaidat.:)Csak inkabb mindig csendes olvaso vagyok,inkabb hallgatok,es tarolom a mondatokat.
    Nagyon szepek a kepeid,a gondolataid.Es oldalt a versek....
    Koszonom,hogy megdicsertel Martanal:)
    Szeretnem a niqoe-t a rendes nevemre visszaallitani,de ez mar meghalad.
    Tehat maradok,igy,de en.

    Szeretettel,
    Eniko

    VálaszTörlés
  10. Kedves Enikő!
    Köszönöm a soraidat. Tudod, ez is megy most be abba a bizonyos tarisznyámba, amit olyan nagy örömmel nyitogatok ott, abban a szeretett blogban is, máshol is.
    Remélem, hogy a kincses tarisznyámból ki is árad valami, és hozzád( hozzátok) is eljut.
    Szeretettel:
    Éva

    VálaszTörlés
  11. A képek így is szépek. És igen, az ember nem lehet mindig mindenhol. De akkor hova is lenne a vágyakozás? :)

    VálaszTörlés
  12. Zé, a te mondatoddal teljes ez a bejegyzés:
    "De akkor hova is lenne a vágyakozás? :)"

    VálaszTörlés
  13. A te képeid nekem jobban tetszenek, de ne áruld el M-nek:) (egyből észrevettem, hogy ezek a fotók nem a megszokottak!)

    VálaszTörlés
  14. Aliz, nem mondom meg neki, de egyébként sem sértődne meg. :-)
    M. szinte mindig a nagy egészet fényképezi, én a részletekre figyelek. Persze, hogy vannak kivételek, de ez a jellemző a képeinkre.Talán ezért láttad meg rögtön, hogy ezek nem az én megszokott képeim.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu