2013. január 13., vasárnap

Havas nap

A még délelőtti utunkon autóból készült lenti kép óta jelentősen nőtt a hó mennyisége, ugyanis délután óta kitartóan esik. Alig neszeznek már az autók az utcán, kimentem lesöpörni az erkélyt is.
A bolhapiacon vettem egy téli festmény reprodukciót némi pénzért. Nem éppen érték, sőt, egyáltalán nem az. Nem is azért vettem meg, egyébként pedig nem is tudom miért.Talán mert a hópelyhek között füstöl rajta a kémény, és berliner kendőben megy valaki egy bécsi karácsonyi vásárra a képen kb. a századfordulón.
Bizonyos Tromayer Galériában  látható Bécsben az eredeti festmény, jó lenne megnézni egyszer.
A télhez tartozik még a forró fokhagymakrémleves sajttal, pirított kenyérkockákkal.
Anyunak vittem  kívánságára egy kis nasit Túró Rudi és pár gyümölcsös joghurt képében. Kedden jöhet haza, ha minden jól alakul. 
Olvasós estét tartok, megint rámjött a csend óhaja.Úgy látszik egyre inkább ez a vágyam. Néha kinézek az ablakon, hogy a lámpafényben ellenőrizzem esik-e még a hó. 
Esik.




8 megjegyzés:

  1. Felénk is esik végre... Már hiányzott a mindent betakaró puha fehérség. Szemnek, léleknek egyaránt.

    VálaszTörlés
  2. Hm...valóban érdekes a hangulata a képnek...és szép is amúgy.
    Ha valaki nem festhet ilyet akkor megveszi:))) Örülök hogy anyukád rendbe jött. Jobbulást neki és neked meg szép csendes olvasós, havas estét....:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem ma rövid de annál szebb sétám volt... még itt is esik! :)

    VálaszTörlés
  4. Felénk is esett.
    Nem tudom, reggelre több lesz-e? Mindenesetre jó korán kelek ,hogy időben el tudjak indulni.
    Valóban van hangulata a képnek, amit vettél, olyan jó volt nézegetni.
    Szép hetet neked!

    VálaszTörlés
  5. Édesanyádnak jobbulást,neked pedig bevackolós,olvasós szép estét,kinti havas csendélettel.

    VálaszTörlés
  6. Örülök Édesanyád épülésének, meg a képnek (tetszik). A leves meg...holnap készítek :)
    Szép álmokat Neked!

    VálaszTörlés
  7. Nálunk is esik - eső.
    Az a leves csudaguszta, a berliner-kendőről pedig eszembe jutott dédanyám, aki abban húzta ki a hűvösebb napokat.

    VálaszTörlés
  8. Sok hó, nagyon sok hó esett ma reggelre, és kitartóan esik most is. Elő a hótaposó csizmám.
    A képet kitettem a falra, a feltett képen csak egy részlete van. Nézegetem, mert mesevilágos, bár nekem egy fa egy nagy behavazott mezőn is tetszik. Sajnos olyat nem találtam, de ha valami rám vár, megtalál.
    Még esős képre is vadászom.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu