2013. január 26., szombat

Madáretetéstől a jégcsapig


Pénteken reggel kiszórtam az ablakból a megkérgesedett hóra egy kis madáreleséget.Vártam, hogy mikor veszik észre a reggelit. Kellett vagy fél óra, mire érkezett egy madár, utána még egy... Jó őket nézni, én eddig ilyet nem csináltam, de fogok.
Közben estére a "vendéglőmet" vastagon befedte a friss, puha új hó. Más megoldást kerestem az etetésre, ami működik is.
Jobbnál jobb hóembereket látok jártamban-keltemben. Számomra a csúcs, amit este 10-kor a buszmegállónk padján láttam. Kis bagoly-féle hóember ( vagy kicsoda?) nézett rám.:-)
Egészen halkan köszöntem is- inkább csak magamban mondtam egy sziát neki- mikor észrevettem, és ismeretlenül is tiszteltetem az alkotót.
Ezenkívül napról-napra nőnek és szaporodnak a jégcsapok. Ereszekről és tetőkről ablakok elé lógó törékeny, csöpögő orrú rácsok.


5 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nagyon aranyos! :-)
    Nem csoda, hogy megtetszett és nagy köszönet, hogy meg is mutatod!

    VálaszTörlés
  2. olyan, mint egy padra telepedett bagoly

    remélem sokaknak eszébe jut róla, hogy etessék a madarakat
    örülök, hogy Te is elkezdted

    szép hétvégét kívánok
    meggyógyultál? mész valamerre?

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez a hómadár nagyon cuki. Azt hittem te csináltad. :-)

    VálaszTörlés
  4. aranyos kis hóállat, és ugyanakkor elég emberi is:) ( te gesztusod is, irányába:)

    VálaszTörlés
  5. Megvolt még másnap is, azóta nem láttam, mert nem jártam arra. De ki bántaná ezt a kis aranyost?
    Olvadás még nem árthat neki. Mínusz 13 fok van jelenleg, és még nem is mentünk bele igazán az éjszakába.
    Kati, érzem az arcüregem, "nehéz" a szemem, akkor lesz jobb, ha végre úgy igazán ki tudom fújni mindazt, ami bennem van.Pedig nagyon iparkodom.
    Alessia, nem tudom ki csinálta, egyszer csak megláttam a padon.:-) Buszmegállóban van, szerintem sokáig nem jött busz, és valakinek alkotni támadt kedve.
    Aliz, emberi képe van, minden hóember-félének megvan az egyénisége.
    Stali, megmutattam, reméltem, hogy nektek is tetszik. nappali fényben is visszamentem megnézni, kattintottam is róla, majd elhozom.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu