2010. június 14., hétfő

Már megint!



Nem tudtam ellenállni. Vettem megint pöttyösöket! 

6 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy nem tudsz ellenállni, én sem tudnék, nagyon hangulatos, a pöttyös mindig is kedvencem volt, látom Neked is.

    VálaszTörlés
  2. Jaj nekem! Az a piros! Meg a sárga! Na, és az a zöld! Énisénisénis akarok! :o))))
    Mindjárt megmutatom az egyszemkét, aki nálam lakik...:o))))

    VálaszTörlés
  3. Látom a pöttyös nagyon tetszik.Örök szerelem.
    Én is a pöttyei miatt vettem meg őket. A nagyobbik kakaónak is jó,teának meg pláne.A piros pöttyösből vettem teásat is és kávésat is.
    Nati, szeretném látni az egyszemkédet! Hozd minél előbb!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon tetszenek! Bögrebolond vagyok. Alkalomadtán sorra veszem már én is a kedvenceimet! Elég sok van itthon nekem is.

    VálaszTörlés
  5. A pötttyös bögrék a gyengéim!:-)Bárhol vagyok vásárban mindig kell egyet vennem, nem tudok ellenállni.
    Minden színű van már lassan, de rózsaszínt nem találok sehol sem.

    VálaszTörlés
  6. Nelli! Nekem a képen látható piros,zöld, ezenkívül sárga és egy fehér alapon piros pöttyösöm van " csak". Rózsaszínt még nem is láttam soha.Remélem, hogy megtalálod.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu