2023. május 30., kedd

Indulás előtt

Összepakolok, átgondolom, hogy mit akarok vinni. Még egy utolsó pillantás a két táskára, hogy megvan-e bennük minden. Nem akarok túl sok holmit vinni, de fontos dolgokat itthon hagyni sem. Alapos átgondolás kérdése a pakolás. 
Hamarosan indulunk. 
Süt a Nap, az arcom a fény felé fordítom, majd újra nézegetem a térképeket. A nevek hamarosan valósággá válnak: házakká, fákká, virágokká, utcákká, ételekké, templomok, régi illatú csendjévé, idegen, szép nyelvvé és főleg emberekké.
A falak közül  a tágas tér felé fordulok. Megyek, míg tehetem, míg tudok járni. Olyan sokáig vártam azt is, hogy eljöjjön az az idő, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül úton lehessek. 
Itt van, eljött, és én elindulok. Vár a valósággá formálódó ismeretlen.

24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Aliz, még itthon vagyok egy napig. Köszönöm a jókívánságodat.

      Törlés
  2. Szép tájakon sok felejthetetlen emléket gyűjthetsz. Veled örülök. 🤗(A térképen megláttam Auxeree-t. Mi ott az én tévedésem miatt 40-50 km-t rossz irányba haladtunk, régi emlék, már nevetünk rajta 🤭) A térkép figyelés jó feladat, a GPS mellé is kell)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rhumel, szerencsére van GPS-ünk is, mert az én térképolvasásom nem a legjobb.Tévedtünk már mi is el miattam akkor, mikor még nem volt. Én sem tudtam nevetni rajta, most már igen.:) Szerencsére változott a világ, csak hallgatni kell, merre küld minket a GPS szép hangja, és csak utazási ötleteket merítve nézzük a térképet. Mi van közel, hova mehetünk stb.
      Igyekszem emlékeket gyűjteni, és azt is remélem, hogy tudok majd járni. Lesz bot is rollátor is az úton.

      Törlés
  3. I understood most of your blog post by translating to English, but I had a little trouble grasping the meaning of the second-to-last sentence. Nevertheless, I want to wish you a wonderful time wherever you're headed and may you experience many beautiful moments along the way. Bon voyage!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aritha, don't you understand my sentence that I traveled with remorse? I had an elderly mother whom I was afraid to leave alone. I only traveled for a few days in the past, but I always felt guilty that she stayed at home and that anything could have happened to her. I did not have a brother, sister or a relative to take care of her. Unfortunately, she is now dead, and now I don't feel guilty about traveling. Here is the time to travel.
      I hope you understand it now.
      Thanks for your good wishes!

      Törlés
  4. De jó! Nagyon szép út lesz. Érezzétek nagyon jól magatokat, jó utat kívánok és mindent ami ezzel jár! 🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borka, köszönjük szépen. Én is remélem, hogy egy jó utat hozunk össze. :)

      Törlés
  5. Ma indultok el a burkus király birodalmába. Csodás , szép utatok legyen, jobb, mint a mesében.! (K.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elindultunk, meg is érkeztünk azóta, és jobb volt, mint a mesében.

      Törlés
  6. Jó utat, sok szép élményt kívánok mindkettőtöknek! (R.)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó időt, szép tájakat, házakat, fákat, virágokat, templomokat, ételeket, jó utat kívánok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden megvalósult belőlük, köszönöm a jókívánságod.

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Köszönjük, sikerült jó utat összehozni.

      Törlés
  9. Szép időt, jó utat kívánok nektek! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép időnk volt végig, köszönjük, hogy jó utat kívántál nekünk.

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Mikor írtál, még mindig úton voltunk. Több mint két hétig voltam távol.

      Törlés
  11. https://magyarmuzeumok.hu/cikk/atadtak-a-soproni-muzeumnegyedet?fbclid=IwAR1YKcAMgD1DjfSCxdFD5q9ph8eAixD2pnYDiZQcze5YyfYXgRGRlY1bDn4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalinom, köszönöm a linket. Már mindehol voltam az említett helyek közül, és azt hiszem újra meg fogom látogatni őket.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu