2023. május 26., péntek

Nyílni akarás

Írtam arról, hogy ismét kaptam egy csokor virágot minden ok nélkül. Szóltam hozzájuk, cserélgettem a vizet a virágok alatt, és így majdnem két hétig éltek a vázában. Mikor arra került a sor, hogy megváljak tőlük, találtam a hervadó virágok között egy éppen feslő bimbójú szegfűt, mely még élni, virágozni akart. Alig vettem észre, úgy megbújt a már hervadó szálak között.
Megmentettem, kiemeltem a már búcsúzók közül. Hadd éljen az tovább, ami még élni akar. Idetettem a számítógép mellé, hogy gyakran láthassam. 
Ilyen egyszerű dolgok történnek mostanában velem, és én örülök nekik.



10 megjegyzés:

  1. Jó hogy észrevetted a hervadó virágok közt és kimentetted. Hálából örömöt ad vissza, míg látod a kivirágzását.
    Én néha a már kidobásra szánt csokrokból a szép, és még friss zöldeket szoktam kimenteni. Az ősziekbe tesznek bogyós, rezgős "körítést" a virágok mellé, vagy szárazvirágot. Ezeket még meghagyom egy darabig.
    Múltkor a névnapi csokrom (fiamtól kaptam 🥰) is sokáig megmaradt, majd' két hétig, és két nagy fényes díszlevél volt a túlélő, múlt hétig virított a konyhaablakban.
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden csokorban van olyan virág, mely még egy darabig élni akar, és meg is teszi. Ahogy írod a bogyós, rezgős, száraz virágok még sokáig megtarthatók a kidobásra szánt csokorból. Mindig tüzetesen átnézem a csokrokat, és a jövőben is meg fogom tenni, hogy megmentsem azokat a kirágokat, amelyeket még lehet. Úgy lehet örülni nekik, emlékeztetnek az eredeti csokorra.
      Megmentett rezgőm nekem is van a polcon egy üvegben. Olyan szép és egyszerű.

      Törlés
  2. Az első fotód olyan, mint egy poszter! Nagyon jó szögben, háttérrel készítetted 😍
    Én is mindig mentem a virágokat, esélyt adva nekik, hogy tovább élhessenek☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A falam előtt fényképeztem az első képet. Így sikerült.
      Jó egy-két virágot megmenteni. Velünk vannak még egy ideig, és nézegethetjük őket. Mindig vannak túlélők.:)

      Törlés
  3. I often do the same and continue to look after some flowers that are left alone.
    I am resting and we have 24 degrees and sun. I wish you a good weekend. Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. It is good to save some flowers. We can enjoy them longer than the others.
      The weather is also good here. Sunny and about 22-24 degrees. I am at home at weekend having some rest like you.

      Törlés
  4. Thank you Eva. We had a nice time yesterday, but today we just stop working on the shed . It is very long to scrub the paint off it took us 6 hours just for the front. Now I am resting in my recliner and watch tv . We have very nice time here this is why we work outside, but three hours are enough!
    I wish you a nice afternoon. Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Catherine,
      You work a lot, I am glad that you will rest this afternoon. I cleaned, washed, ironed and rested a lot during the three days.
      The weather is good, but I've been inside a lot. I read, watched TV, used the computer. Enjoy the rest of the day.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Aritha, I hope that a lot of people think like this.:)

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu