2021. március 30., kedd

Segítőkészség

                                        
                                       


Megint itt a kávém mellettem, ez a délutáni adag, és leültem vele a gép mellé. Lassan kortyolgatom, és a legutóbbi élményeimen gondolkozom, ami az, hogy sok jó ember van.
Mivel a kommentjeim betűmérete kicsi volt, változtatnom kellett rajta. Fontos nekem, hogy jól érezzétek magatokat nálam, és olvasni tudjátok a bejegyzéseim mellett a kommenteket is. Elvégre én vagyok itt a vendéglátó a blogomban. 
De én csak abszolút használója vagyok a gépnek, belenyúlni nem tudok, még annyira sem, hogy betűméretet nagyítsak. Ez nagy hiányom, de hajlandó vagyok a fejlődésre.:) Persze, hogy van annyi tudásom, hogy a gépet működtetni tudjam, de ennyi, nem több.
Sokan segítségemre jöttek, és ez erősítette meg bennem, hogy jók az emberek, és hogy milyen szerencsés vagyok, hogy körülöttem vagytok. 
Adta mindenki, amit tudott: tudást, figyelmet, törődést. Sokat tanultam belőlük. Olyanokról olvashattam, amiről eddig nem is hallottam. Időt, fáradtságot nem kímélve voltak, akik emailben írták le a megoldást képekkel tarkítva.
Aztán az egyik talált, süllyedt! Képes voltam én, a "butus" is megcsinálni. Meg tudtam vele oldani a problémát. Aztán már az új tanultakból magam csináltam meg a betűtípus változtatását is. Így a szürke, vékony betűkből vastagabb fekete lett, és így még jobban olvashatók.
Hálásan köszönöm azoknak, akik részt vettek az oktatásomban és a sikerélményemben. Szebbé tettétek a napomat. 
Hasonló élményeket és szép napot kívánok!

26 megjegyzés:

  1. Én is így éreztem, amikor annak idején Ági sietett a segítségemre. Ezt az új szisztémát a blogspotban sajnos én sem tudom teljesen megfejteni, csak drukkolni tudtam, hogy sikerüljön a "manőver"! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági sokat segített. Írt emailben egy nagyszerű leírást képekkel fűszerezve, de én nem tudtam alkalmazni. Bennem volt a hiba. Az ő írása okos volt és precíz. Nekem is a segítségemre sietett.
      Aztán Orsi szintén okos és precíz emailes leírását sikerült megcsinálnom. Hálás vagyok!

      Törlés
  2. Így akkor Te is elmélyültél kicsit a blog hátterének világában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bütykölgettem vele, de nem vagyok nagy számítógépes, és nem is értek hozzá, csak amennyit muszáj. :)

      Törlés
  3. Most hallottam, hogy földrengés volt nálatok, nincs semmi bajod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éreztem a rengést, de semmi baj sincs! 18.25-kor volt, éppen itt ültem a gépnél, mikor megremegett kicsit a mellettem lévő könyvespolc és a monitor is.

      Törlés
  4. Akkor jó, rögtön Te jutottál az eszembe, amikor bemondták! :) Jó pihenést és szép álmokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már másnap van. Jól aludtam, remélem te is.

      Törlés
  5. vigyázz a gép melletti kávézással, nehogy ráömöljön a kávé (mint nálam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyázok, még eddig nem történt baj. Hogy tudtad helyrehozni a "balesetet"?

      Törlés
    2. Sehigí :( a dokumentumjaimat szerencsére meg tudtuk menteni, mert az külön lezrt kazettában volt... de a gépet ki kellett cserélni újra...

      Törlés
    3. Szörnyű, ezentúl én is jobban fogok vigyázni. Nem fogok itt kávézni, az lesz a legjobb.

      Törlés
  6. Orsi küldte el emailben a következőket. Most összefoglalom a lényeget. Tehát így lehetett a kommentek méretét nagyítani:
    - Rákattintani a Téma opcióra
    - Személyreszabásra katt
    - Amikor az kinyílik legörgetni a bal oldali sávot egészen a Speciális beállításhoz
    - Ott lenyitni a pici háromszöget
    - Az Oldal gombot látjuk
    - Ott is lenyitni a pici háromszöget
    - Legörgetni a Lapok szövegé-ig
    - Ott van egy szám. Azt a kívánt méretre beállítani, én a 16-osra tettem
    - Jobb alsó sarokban van egy majdnem téglalap jel( floppy)
    - Katt rá, ezzel lehet menteni.
    - Utána a Blogger jelre menni, ezzel visszatérünk az alapba, ahol látjuk a blogokat.

    Leírtam, hátha valakinek szüksége van rá.

    VálaszTörlés
  7. Minden elismerésem a blogot vezető (üzemeltető) embereké. (Ezeket a "bűvésztrükköket" már csak "notesszal" tudnám megjegyezni.) Bár én szemüveggel tudtam olvasni a kis betűs kommenteket is, tény hogy most sokkal átláhatóbbak lettek a mondatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mikor csináltam, ott volt előttem Orsi emailje. És ponrtól-pontra, lépésról-lépésre csináltam. Az volt a "noteszom".:) Nem tudtam volna nélküle megcsinálni. Sokan vannak akik értenek a számítógéphez, és ez jó.Tanulhatunk tőlük.
      Én is örülök, hgy nagyobbak lettek a betűk, engem is zavart, de nem jött a változtatásra a szándék csak úgy magamtól. Féltem tőle. Aztán egy kérés meghozta a döntést.

      Törlés
  8. Hello Eva
    I tried to leave a comment this morning but it did not work. I can see that you had an earthquake, many volcanos are erupting at the same time these weeks.
    My son created my first blog and I stopped it 7 or 8 years ago. I wanted to re open one but as he lives far away, I had to do it myself. Not perfect but I am glad I managed to do it.
    The next surgery I can wait until the end of the year. I wish you a good afternoon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Catherine, it is good that you can write again.:)I wish you speedy recovery!
      It is not easy for me to manage my computer. I can do only the necessary things, not more. But I am satisfied with myself.:)
      I had to make the letters of the comments bigger, so I got a lot of help from my readers. I could do do it with the help and I am very grateful. People are helpful.
      Yes, there was an earthquake here yesterday, I felt it.My bookselves were trembling next to me.
      I do not know why you could not leave a comment this morning. Perhaps I have a problem with my computer.
      I also wish you a good afternoon. Look after yourself!

      Törlés
  9. Éva, egész más: Megkaptad az oltást, vagy legalább a konkrét időpontot? Közeleg a Húsvét...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kaptam meg az oltást, és semmilyen értesítés sem jött, hogy mikor lesz.

      Törlés
  10. Dear Eva
    Thank you for your visit. I can’t do much but rest.
    Sometimes I have problems to leave comments on blogs in general I think it is due to blogger.
    I am glad you are having finally nice weather. You ´lol be able to walk in the sun!
    I wish you a good afternoon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Catherine, it is good for you to have a rest. It is needed to be better. One year ago I had to be in bed for 6 weeks after a surgery. It was awful.
      Perhaps I will go out in this nice weather.
      I do not know what to do with my computer to leave comments easier. Sorry!
      I also wish you a good afternoon, and I want to see your fox if it is ready.:)

      Törlés
  11. Kedves Éva, örülök, hogy írtam Neked ennek kapcsán, jó itt lenni Nálad ❤️ Most néhány napig nem voltam, a Húsvéti ünnepek és aztán munka miatt, de folytatom most már az olvasást :) Minden jót Neked!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu