2011. március 25., péntek

Mai színek, mai élmények

„…Mennyi ragyogás! Aszkétikusan visszafogott
színek zenéjében micsoda szólam!
Üveghomályú téli reggeleken
mosoly reflektora süt így a nők szeméből…”

( Rákos Sándor: Aranyeső- részlet)



Tavasz van és meleg. Sárgul, zöldül a környezetem.

A fenti képek ma készültek az utcán!
Már nem csak benn kell dédelgetni vízben az ágakat, hogy idő előtt virágot bontsanak.


Délelőtt piacon voltam. Vonz a zöld ételben is.Tele volt a piac medvehagymával, vettem belőle. Ha látok valahol, saját kezemmel is szedek. Van itthon snidling is. 

12 megjegyzés:

  1. Tényleg bújnak elő a színek a természetben, szép sárgára találtál, mint a napfény.
    Medvehagymáspogácsa?
    Vagy salátába megy?
    Mondanám, hogy itt nálunk a Mecsek tele van, de talán egy kicsit messze lenne neked.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Itt is lenne valahol biztosan a közelben, de most nem mentem messzebbre érte, csak a piacig.Tudom is, hogy hol van, de jó pár km az a 'közel'.
    Salátába megy!
    A mosolygós néni, akitől vettem, azt mondta húshoz szószként is jó, egy kis fejföllel,kefírrel...
    Gondolom úgy, ahogy pl. a kaporszószt csináljuk.
    Mi most csak így nyersen salátát bolondítva kérjük.:-)

    VálaszTörlés
  3. Ó, nálunk még nincs ilyen aranyeső. Ennyit számít, hogy keletebbre vagyunk! Múlt héten Merci rügyező fáiban gyönyörködtem! De, az udvaron virágzik a százszorszép és az ibolya is!

    VálaszTörlés
  4. mindjárt kimegyek "a természetbe", körülnézni! :)

    VálaszTörlés
  5. Alíz, nálatok ott délen, már minden csupa virág és gyönyörű biztosan.Nézz körül, és tudósíts kérlek!:-)

    VálaszTörlés
  6. Kicsit vagyok csak falánk, ebben a szép tavaszban medvehagymás zsíroskenyerekre gondolok. Éva, Te most ne nézz ide :-)))

    VálaszTörlés
  7. Medvehagyma mindenek felett. És a bontakozó kedves színek. Még a végén elmegyek fotózni ma délután. ;)

    VálaszTörlés
  8. Alterego, jó is az! Pecsenyezsírosra gondolsz?:-)

    VálaszTörlés
  9. Zé, jöjjön is meg a kedved a fotózáshoz, szeretem a képeidet!

    VálaszTörlés
  10. Judit Eszter, a medvehagyma pogácsa egy normál pogácsa medvehagymával dúsítva?

    VálaszTörlés
  11. Nálunk a pecsenyezsírt rozsdás -zsírnak hívják. Pontosabban ez az, ami a tepsiben vagy lábosban marad miután leöntöttük a zsírt a húsról! Na ezt én is bevállalnám medvehagymával! Vagy csak simával! Vagy újhagymával!:)))

    VálaszTörlés
  12. Jaj, de finom a rozsdás zsír!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu