2011. március 6., vasárnap

Kerestük, de nem találtuk egyelőre



Szombaton ebéd után tavaszt mentünk keresni. Nem találuk meg, csak valahol valami földillatot, ami az ázott földből párállt ki a hűvös napsütésből.
Találtunk látnivalót, ami még nem a tavasz. Talán valami itt maradt, konzerválódott élet még az őszből. Fertőrákosra mentünk, mint olyan sokszor. Általában a hosszú utcáján sétálunk, bemegyünk a  temetőbe, vagy megyünk tovább a tó felé. El ne felejtsem, a halászcsárdába is elég gyakran betérünk.:-) Ha valaki arra jár, és halat akar enni, nagyon ajánlom őket. Még mindig finomat ettünk náluk.
Most bementünk a Kőfejtőbe is. Olyan régen voltam már ott. Mindig elmegyünk mellette, vetünk egy pillantást rá, és annyi. Most újra bejártuk. 


18 megjegyzés:

  1. tényleg mindenben megtalálod és megmutatod a szépet!:)

    VálaszTörlés
  2. Rögtön megismertem a blogképeden a kőfejtőt! Köszönöm:) és várom a részletes beszámolót is, nagyon:)

    VálaszTörlés
  3. Drága Éva, a Fapiac téren szoktál járni? Ott lakott a nagymamám...

    VálaszTörlés
  4. Képzeld szombaton reggel illat formájában találkoztam már VELE!

    Tavaszt sodort a szél
    még nem láttam semmit
    se rügyet se levelet
    bimbó sem nyújtózott sehol
    de az illat megkocogtatta
    - furcsán frissen -
    unottan ébredő szívemet...

    VálaszTörlés
  5. Alíz, ott van előttünk..:-)

    VálaszTörlés
  6. Dorka,gondoltam, hogy voltál már ott.Írok majd a szombati kőfejtős élményeimről.
    Fapiac utca? Ritkán járok arra, mert kiesik az útvonalaimból. Viszont az utóbbi két érettségi találkozónk a Szélmalom Vendéglőben volt.Az meg ott van a közelben.
    Jön a tavasz, egyszer elmegyek arra, jó?

    VálaszTörlés
  7. Márta, én is csak valami kis illatot éreztem a látvány helyett, de annyira hdeg volt a levegő, hogy igazán nem tavaszként jutott el hozzám az illat sem.
    De szép vers( részlet?), köszönöm. Látod erre jók a verset, pár szóval eléd hozza azt, amit hiányolsz.

    VálaszTörlés
  8. Ki írta a verset? Nem találtam meg a neten!

    VálaszTörlés
  9. Igen, a Szélmalom vendéglő ott van, nagyon közel hozzá. Nagyon-nagyon szépen megköszönöm, ha meglátogatod az a terecskét!! Tudom, nem nagy szám maga a hely, de nekem olyan nagyon kedves.... a 4.számú házban lakott a Drágám...sajnos önkormányzati kezelésben maradt, és állítólag nem költenek rá, azóta is lakatlan az ő része. Köszönöm még egyszer! Szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Dorka, megnézem a házat!:-)
    Fapiac tér? Mert én csak utcáról tudok, de lehet, hogy van ott egy kis tér is ilyen néven.
    Szétnézek majd,keresgélek, és megnézem a 4-es számú házat. Fotó is lesz!
    Mesélhetnél a nagymamás élményedről. Olyan jók az ilyen valós mesék.
    Legyen szép a te heted is!

    VálaszTörlés
  11. Drága Éva, előre is köszönöm a kedvességedet! A Fapiac egy terecske,a Fapiac utca végén, innen indul a Híd utca, Mikes Kelemen utca, szóval amolyan icipici csomópont, közepén pár kiöregedett fával. Köszönöm a biztatást, hogy írjak Manyimról, nem lesz könnyű! Ezek olyan nagyon mély dolgok, és nem tudom, érdekel-e valakit? Bár: remélem, sokunknak volt/van egy ilyen igazi Manyija, mint nekem volt/van itt belül! Igérem, összerakosgatom, és ha a Te kedvességed által lesz fotóm is, közzéteszem! Köszönöm, hogy gondolsz rám, és köszönöm a gondolatot!

    VálaszTörlés
  12. Valóban, a kőfejtős kép gyönyörű lett. Meg az a kis habókos fodrosfejű. ::))

    VálaszTörlés
  13. ... és a fényképező M a távolban;)

    A kőfejtős kép csúcs!

    VálaszTörlés
  14. Zé, nagyon szeretem a stílusod, ez a habcsókos szöveg sem semmi!:-)

    VálaszTörlés
  15. Merci, M. is kattingtat mindig, de rendszerint kirándulásaink után átnézi az én képeimet, kiválogatja belőlük a nekik tetszőt, utána elüldögél a babérjain.:-) Megvan a kolelkciója. Nem használja fel őket persze csak amgáncélra, blogja sincs. Azért nyer mindig előnyt séta közben, mert míg én babrálgatok a fényképezéssel, addig ő halad. Aztán persze bevár valahol. Én vagyok egyébként a részletek fotósa, ő a nagy egészre hajt.

    VálaszTörlés
  16. Dorka, köszönöm a kiegészítést a terecskéről, így már megtalálom könnyen. Ha ezt nem írod, lehet, hogy a Fapiac utca 4. számot nézegettem volna a kis tér helyett.
    Csak akkor írj Manyidról, ha nem okoz nagy lelki problémát. Talán nem. Örömmel olvasok majd róla.
    Most pár napig nem tudok menni, de mindenképpen lesz fotó.

    VálaszTörlés
  17. Én írtam, ide "spontán"...
    Nem szoktam másokat idézni, ha nekem is van valami a hozzátenni valóm a dolgokhoz.
    Majd felteszem a Partfal tavaszi képei alá is.

    VálaszTörlés
  18. Márta, volt egy olyan sejtésem, hogy te írtad...:-)
    Nekem nem megy a versírás spontán.Ezért mást szoktam idézni, a modanivaló pedig prózában megy.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu