2011. március 9., szerda

Hazafelé






Pihentető selymű úton és fényekben jöttünk haza szombaton Fertőrákosról.



Csillagos, ez az eredeti kép! Nem is kellett volna semmit csinálnom vele!?:-)))
Az ember végül belátja, hogy ahogy elénk tárul egy látvány,úgy kell elfogadni. A természet tudja mit akar nekünk mutatni.Mi még erősíteni, változtatni akarunk a magunk elképzelése szerint, és aszerint, hogy mit akarunk hangsúlyozni. Én az amúgy is jelen lévő " selymet" például! Pedig az úton így is ott volta selymesség.
Ennek ellenére jó volt babrálni a  képpel.:-)



14 megjegyzés:

  1. gyönyörű kép, sejtelmes, aranyló, és ott mellette az a mélykék, csodálatos!

    VálaszTörlés
  2. Ilyenkor jó csendben ülni az autóban valami mosolyfélével az arcunkon...

    VálaszTörlés
  3. Valóban:)
    Nyugis hazaút, végre már napsütésben egy szép nap után.

    VálaszTörlés
  4. Olyan szép ez a kép... Éva, jól látom, hogy használsz photoshopot? Én még csak most tanulgatom... Fordulhatok Hozzád, ha kérdésem lenne?

    VálaszTörlés
  5. már megint egy gyönyörű kép..., akár egy festmény!

    VálaszTörlés
  6. Csillagos!
    Sajnos nem ismerem a photoshpot, soha nem is használtam. A Picasaba töltöttem fel, és onnan használtam egy-két lehetőséget.Pl.lágyítottam a képen, mert igényelte szerintem.A valóság is "selymes" volt, de egy húzást még tettem rá belőle.

    VálaszTörlés
  7. Alíz,köszönöm.Szeretem nézni az alkonyi utakat. Mivel nem én vezetek, fotózhatok. A szélvédő kicsit tompít, ez látszik is a képen.

    VálaszTörlés
  8. M. napsütéses volt a nap, de hideg. Mégis más már a fény!

    VálaszTörlés
  9. Éva kedves, a kép így is-úgy is nagyszerű:)) Nekem nagyon tetszik! Én is használom a képszerkesztőket, néha igenis kell, és szükség van rájuk, hogy azt tudjam hangsúlyozni, amit én szeretnék egy adott fotóban - mint itt Te a selyemfényt! A kedvenc fotósom (Beatrice Léchtanstky) csodálatosan alkalmazza ezeket a vívmányokat a virágképeinél (nézz csak utána!), úgyhogy szerintem semmi rossz nincs abban, ha az ember ilyenekhez folyamodik:)

    VálaszTörlés
  10. A fotós neve pedig helyesen: Béatrice Lechtanski (remélem, most már jól írtam) a blog címe pedig : Au fil de...

    VálaszTörlés
  11. http://www.beatricelechtanski.fr/

    Csillagos, nagyon megfelel az ízlésemnek. Részletek visszafogott színekben.Inkább valami sejtetés, hangulat.
    Van egy út az emberben, amin halad bármiben.Az ilyen fotók tetszenek, és bennem is az irány valami hasonló.Sokszor időztem már el hasonló képek előtt.Bennem a vágy, hogy ilyen képeket is csináljak.
    Köszönöm az ajánlást!

    VálaszTörlés
  12. Sok kép megragadott már az ajánlott fotóstól, ahogy most nézegtem őket, de ezt most ezt betettem háttérnek a gépemre:-)

    http://www.beatricelechtanski.fr/?paged=3

    VálaszTörlés
  13. Ezekhez a fotókhoz viszont tényleg kell valamilyen jó képszerkesztő is.

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok...
    Milyen jó hogy nyitott szemmel jársz... észreveszed az apró,pici, rejtett titkokat...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu