2021. december 31., péntek

Boldog új évet


A szilvesztert mindig otthon töltöttem. Soha nem mentem el sehova társasággal, és soha nem jött hozzám senki. Nem vagyok az a bulizós fajta. A kép is anyunál készült egy régen elmúlt alkalommal, mikor kölyök pezsgőt ittam vele az új év tiszteletére.
Idén egyedül várom 2022-t. TV-t nézek, M-nal Skype-on tartom a kapcsolatot. Ha a karácsonyt egyedül kellett volna így töltenem rosszabb lett volna. Ezt a helyzetet most kibírom. A szilveszter  nem olyan, mint a karácsony. 
Megvárom az éjfélt a TV-vel és a számítógéppel, megnézem a tüzijátékot az ablakból, majd lefekszem aludni. Ennyit a szilveszteremről. 
Éppen egy éve kezdtem el újra írni a blogomat. Akkor is az éjfélt vártam.

Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! Már egyszer kívántam az előző bejegyzésemben, de jókívánságokból soha nem elég.:)

40 megjegyzés:

  1. Szeretetet, egészséget, szépet, jót, örömökben bővelkedőt... Boldog, békés Új évet kívánok szeretettel ! 🎉🎊🍾🥂🤗✨

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jókivánságaidat. Viszont kívánom Neked.

      Törlés
  2. Nagyon boldog új évet, sok örömöt, jó egészséget, békességet, szeretetet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kívánok neked minden jót. Legyen szép, egészségben gazdag az új esztendőd!

      Törlés
  3. „Mit van mit kívánni még Ily áldott időben? - Adjon Isten, ami nincs, Ez uj esztendőben.”
    Arany János

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az Arany János idézetet. Én is kívánok neked boldog új évet, legyenek szép napjaid egészségben, békességben.

      Törlés
  4. Alvás, már amennyire hagyták őrölt szomszédaim, akik egy vagyont eresztenek el az éjszakába...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam azon, hogy aludni fogok, de végül fennmaradtam éjfélig. Éjfél után szerencsére elég hamar abbamaradt a tüzijátékozás (fél óra), és lehetett aludni. Sokáig voltam reggel az ágyban, jólesett.

      Törlés
  5. Boldog új évet Éva! Hihetetlen, hogy már egy éve blogolsz, nekem ez is olyan, mintha csak most kezdted volna ismét. Ebből is látszik mennyire gyorsan eltelt a (már) előző év.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is gyorsan eltelt ez az egy év. Kevés dolog történik az életemben, azt variálgattam az írásaimban az elmúlt évben. Sokszor unalmas lehet már, de egyelőre mégis csak írok sokszor önmagam ismételgetve.
      Boldog új évet kívánok Neked is!

      Törlés
  6. Kedves Éva!
    Az új évben kívánok neked: Jó egészséget, sok örömet és vidámságot!! 🙂🥂

    VálaszTörlés
  7. Egészséget kívánok neked Éva, mindenek előtt!És köszönet, hogy újra elkezdtél írni egy éve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog új esztendőt! Én is főleg egészséget kívánok Neked.

      Törlés
  8. Boldog új évet neked Éva! Kívánom, hogy legyen egészséged az új esztendőben, légy erős és hitet kívánok a nehéz napokra!
    Áldás kísérje minden léptedet az új esztendőben!
    Piroska.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Piroska! Köszönöm a jókívánságaidat. Én is hasonló jókat kívánok Neked és a családodnak.

      Törlés
  9. Kedves Éva!
    Nagyon jól tetted, hogy újrakezdted a blogolást! Minden szépet és jót kívánok az új évben!
    Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marika! Kívánok neked én is minden jót az új évben. Legyen minden úgy, ahogy eltervezted.
      A blogolás újrakezdése egyszerű volt. Ültem a gép előtt, és egyszer csak elkezdtem írni 3 év kihagyás után.:)

      Törlés
  10. Örülök, hogy újra el kezdtél írni egy éve! :)
    Boldog új évet kívánok én is Neked!
    Az év első napján az ember eszébe jut az év utolsó napja is, amikor szintén eszébe jut ez az első nap, hogy mit várt attól az évtől, mi teljesült, mi nem, mi lett teljesen más, mi lett jobb. Hogy mi rosszabb? Na, arra nem szabad gondolni, ne is legyen majd ilyen! :)
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog új évet Neked is. Igen számot vetünk az előző évünkkel, és tervezünk a jövőre. Bár én most nem nagyon tettem meg. Az egészségem a legfonfosabb, ez rendel alá mindem mást.Az a fontos, hogy a cukorbetegségemet tudjam kezelni, és a nehézkes járásom jobb legyen. A többi meg majdcsak lesz valahogy. Nem gondolok arra, hogy rosszabb lesz, ahogy írod te is.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen. :)
      Nálunk is az egészség elsősorban az, ami fontos lesz.
      És majd 2022.december 31-én meglátjuk...

      Törlés
    3. Év végén újra értékelünk egészség szempontjából is.:) Meglátjuk, hogyan telt el az év. Remélem, hogy jól.

      Törlés
  11. Kedves Éva, kívánom, hogy teljesüljenek kívánságaid (melyek nagyban hasonlítanak az enyémekre...), s hozzátenném, hogy ne legyél a kelleténél többet egyedül!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Rózsa. Így legyen! Kívánom, hogy neked is teljesüljenek a kívánságaid.
      Az egyedüllét csökkentése nem igazán megoldható, de ez az életem, ezzel kell élnem.

      Törlés
  12. Boldog új évet, Éva! És mindent, amit magadnak kívánsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, Neked is kívánok minden jót az új esztendőre.

      Törlés
  13. Válaszok
    1. Júlia, köszönöm szívecskét. Kívánok boldog új évet Neked és a családodnak.

      Törlés
    2. Neked is köszönöm a kis szívet.:)

      Törlés
    3. Júliának örvendeztem vele :)

      Törlés
    4. Bocsánat,félreértettem.:)

      Törlés
  14. azt mondják, jókívánságokból sosincs túl sok, hát én is szeretettel küldöm az én kis áldásomat, szerencsekívánataimat rád :))))))
    (olyan jó látni a sok hsz-t, és felfedezni régnemlátott kedves embereket is mögötte), legszívesebben mindenkinek egyenként én is köszönnék :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalinom! Köszönöm a szerencsekívánataidat, viszont kívánok Neked én is minden jót.
      Igen jött sok kedves ember, és olyan is jött most, aki nem szokott egyébként kommentelni. Jó őket köszönteni ismeretlenül is. Bár vannak, akik lassan már ismerősök lesznek, ha az interneten keresztül is.Ilyen a blogvilág. :)

      Törlés
  15. Boldog új évet kívánok, legfőképp egészséget. Legyen szebb, jobb,mint ami volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is főleg egészséget kívánok neked és a családodnak az új évben.

      Törlés
  16. Happy New Year Eva and a good health during this new year!
    We did not do anything on 31th and even went to bed before midnight!
    Take good care.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Happy new year, Catherine. I also wish you good health during this year.
      As you could read I was waiting until midnight on 31th, but after that I went to bed soon. All the best to you.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu