2021. december 8., szerda

Érzem,

 


hogy valami van a szemem sarkában. Még nem tudom, mi, de van egy sejtésem, ismerős az érzés. 
Már biztos vagyok benne, hogy mi van a szememben. Egy könnycsepp. Elindul lefelé, majd egy másik is. Felállok, elmegyek egy zsebkendőért, hogy legyen mivel letörölni a bánat jeleit. Mert nem minden napunk jó. Van, amikor csak úgy elönt az egyedüllét, és a rossz egészségi állapoté is. Jönnek a könnycseppek, melyek aztán egyszer  abbamaradnak (sokáig kell várni rá), de megmutatják magukat, hogy tudatában legyek, hogy az élet nem mindig jó, nem lehet elvárni tőle.
Újra nagyon egyedül vagyok. Az Ausztriában bevezetett szigorítások miatt M. egy jó  darabig nem tudott jönni. Hétfőn azonban már tud.
A blogos társak jelentették nekem a társaságot, akik mind segítő szándékú, kedves emberek.
Előveszek egy sárga csészét a téliek helyett, hadd világítsa be a kissé szomorkás napomat. Hátha az ilyen apróságok is tudnak adni egy kicsit. 
Így legyen!

21 megjegyzés:

  1. Mint egy napsugár, olyan az a csésze. Látod, megoldódnak a dolgok, M. is jön hétfőn, nem leszel egyedül, megoszthatod a bánatod és megosztva már nem is olyan nehéz. :)
    A sok kis apróságtól lesz boldogabb az életünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Borka. Ki kellett most magamból írnom azt, ami bennem van. Sok kis apróság van az életemben, remélem segítenek.

      Törlés
  2. Éva amennyiben szeretnél egy kicsit felhőtlenül nevetni, magadat kicsit jobbkedvre deríteni, akkor ezt nézd meg, sok szeretettel ajánlom!)
    https://www.lifetv.hu/teljes-adasok/2021/11/22/activity-abel-anitaval-2021-11-21-teljes-adas/5693

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andrea, köszönöm szépen, feltétlenül megnézem. Rám fér egy kis jókedv.

      Törlés
  3. I am sorry for you, I know it is difficult to be alone.
    I feel sometimes very lonely, my husband working a lot.
    I have put some lights in the house and scented candle and try to keep busy.
    The situation here is very difficult with the virus, I only go out early in the morning when there is less poee in the shops. I hope we will be able to gather for Xmas.
    Take care.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, it is very difficult to be alone. Sometimes I am crying and be sad.
      Look after yourself! It is good that you go to the shops when they are less people there. I also hope that you will be able to be together for Xmas. This is a present for the family. Take care, too.

      Törlés
  4. Ahogy olvastalak, ez jutott eszembe: egy nagy ölelés neked.(Amúgy, ha az ember nincs egyedül akkor is jönnek hasonló érzések, s gondolatok. Tudom, ez nem vigasztal. Viszont úgysem könnyű.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ölelést, jólesett. Igen, jönnek a gondolatok, és ez rossz. Tennem kell valamit ellene, az egyedüllét nem jó, bár ahogy írod, úgy is jönnek a gondolatok, ha az ember nincs egyedül.

      Törlés
  5. S most vettem észre, rögtön tudtam kommentet írni. Viszont elbíztam magam ,mert az elődje rögtön törlődött is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtál kommentet írni. Fogalmam sincs, hogy mi van, ha törlődik. Nem értek hozzá. Nekem nem szokott törlődni, ha írok. Jó, hogy nem adtad fel.:)

      Törlés
  6. Éva, nekem is van ilyen sárga csészém. Most készülök inni belőle egy jó forró kakaót a vajas kenyeremhez. Igyál te is kakaót,jó barnát! Ha nem szereted vagy nem akarsz, nem baj. Én most iszom az egészségedre! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy iszol barna kakaót az egészségemre.:) Megpróbálok én is beszerezni.Szeretem a kakaót.
      A sárga mindig felvidít. Másnak a piros ez a szín, nekem a sárga.

      Törlés
  7. Éva, ha nem is írtam, sokat, sokszor gondoltam Rád az elmúlt napokban.
    A csészéd vidám sárga színe, bár csupa derűt sugároz, önmagában a könnycsepp lecsordulása ellen bizony nem elég, de a hétfőre és a M-ra várakozás talán csal egy kis mosolyt az arcodra.
    Szeretetteli ölelésem:
    rhumel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy gondolsz rám. Nem elég a könnycsepp lecsordulására a sárga csésze, tudom, de próbálok magamnak apró örömöket szerezni. Jó, hogy M. jön, kicsit oldja az egyedüllétemet. Szükségem van rá.
      Ma reggelre nagy hó esett, nem megyek boltba, pedig kellett volna.

      Törlés
  8. Nem tudom, hogy valakinek véletlenül töröltem-e a kommentjét, mert 8 volt, amit írtatok. Mindegyikre válaszoltam, és csak 14 van a 16 helyett. Ha így történt elnézést kérek. Kérem írja újra az a kommentelőm, akinek esetleg töröltem.

    VálaszTörlés
  9. MÉg ránézni is jó arra a bögrére!
    Éva kedves, mindenkinek vannak mélypontjai, de még mennyire! ha jó emberek vesznek körül, még ha virtuálisan is, de talán egy picit meghozzák a kedvedet. Már csak kicsit kell kibírnod és hétfőn újra ott lesz veled M.

    Különben is, most egy kicsit irigylésre méltó helyen vagy, a havazás miatt :))) itt délelőtt még sütött a nap, már nincs annyira szép idő, de nem esik semmi felénk.
    Ölellek szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mélyponton vagyok, remélem kilábalok belőle. A jó emberek körülöttem most ti vagytok számomra. Itt nagy hó esett, mindjárt hozok képeket róla, hogy lássátok ti is.
      Várom M-t, mert régen láttam. Én is ölellek szeretettel.

      Törlés
  10. Vannak ilyen könnycsorgós napjaim nekem is, így hát veled érzek. Bár egyedül jól elvagyok, de az egészségi állapotom engem is sanyargat, szóval add a kezed pajtás, ne szomorkodjunk! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adom a kezem, ne szomorkodjunk. Nagyon sírós hangulataim vannak mostanában.

      Törlés
  11. Olyan fájdalmasak az ilyen könnycseppek. Nekem is szokott lenni, és van amikor beleesek abba a fájdalomba is, hogy nincs Anyukám, hogy felnőttnek kell lennem már és nem gyereknek, vele. És vágyom a gyerekkori biztonságra, figyelemre, ölelgetésre.
    Apu kórházba került (nem covid), és manapság ez annyit jelent, hogy semmit sem tud róla szinte az ember. Orvost nem lehet elérni, az ígéret, hogy majd felhív egy lerázó mondat a nővértől, semmi más. Foglamuk nincs arról, hogy ez a fajta közömbös és le...m hozzáállás hány családban okoz mérhetetlen fájdalmat, hiányt és félelmet.
    Nálunk nem esett a hó sem, ha kimegyek, akkor az eső nedvesíti a földet és szegény hófehér cicát, aki néhány hete ideköltözött, és aki olyan mérhetetlen szeretet képes adni a bújásával, dorombolásával, azzal, ahogy felugrik két lábra és úgy várja kezet, ami megsimogatja. Fogalma nincs arról, hogy mennyire jó, hogy itt van.
    Szebb napokat kívánok és mosolyt, kedves Éva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is hiányzik az anyukám. Mióta meghalt napközben nincs kihez szólnom.Nem jön a telefon, a személyes beszélgetés.
      Az apukádnak minden jót kívánok, neked pedig azt, hogy megtudj róla valamit, tudj beszélni az orvossal, és hívjkon fel a nővér. Bár sejtem, hogy ez csak hiú remény. Rossz tapasztalataid vannak.
      Itt még mindig nagy a hó, mínuszok vannak, nem olvad. Bár ha olvad, utána pedig lefagy, az sem jó.
      Jó volt olvasni a cicáról. Nekem soha nem volt, de ahogy olvasom sok örömöt tud okozni. Szinte látom, ahogy felugrik a két lábára, és várja a simogatást. Szeretetre van szükségünk, ez az igazság. Állatnak, embernek, mindenkinek.
      Neked is minden jót kívánok.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu