2014. december 25., csütörtök

Karácsonyról 1.


A szenteste mint máskor csendben anyuval, az ego mindkettőnk részéről nagyon messzire volt, bár mostanában egyre inkább kimenőt kap, és talán jól érzi magát valahol máshol, vagy legyengülve üldögél valahol.
Együtt reggelizünk, anyu visszament már, előkészíti az ebédet( már készen van, melegíteni kell csak), amit én most legszívesebben kihagynék, mert ugye a kevesebb több, és a gyomrom is ezt mondja. Könnyű ebéd lesz szerencsére, az együttlétre fektetjük a hangsúlyt.
Estefelé jön M. vonattal, kimegyek elé az állomásra, szerintem ma este beszélgetés és az ajándék könyvek olvasása lesz, ugyanis kölcsönösen azt kértünk egymástól.Tavaly is jó esténk volt így.
Holnap dél körül csatlakoznak a fiúk, ajándékozás, megebédelünk, séta is lesz, és kávézás után előkerül valami játék, szerintem ahogy az utóbbi években is: sokat nevetve kártyázunk.
Thomast nem hagyjuk mindig nyerni ! :-) Részemről mindegy ki nyer, azt figyelem majd, hogy jól érzik magukat.

6 megjegyzés:

  1. békés boldog ünnepeket kívánok

    VálaszTörlés
  2. Szépséges!!!! Mi is játszottunk ,jókat nevettünk.:)
    Olvasni most nem tudok,ahhoz még fel vagyok pörögve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak kicsit olvastam, de jó lesz majd később a sok könyv.

      Törlés
    2. Tegnap este mégis olvastam,amikor már egyedül én voltam ébren.Böjte Csaba könyvét olvastam könnyezve...de jól van így.

      Törlés
    3. Mamka! Böjte Csaba könyveit lehet csak úgy kis részenként is olvasni, vagy csak úgy beleolvasni, ahol éppen kinyílik a könyv.Ugye?
      Jól tetted, hogy olvastál.Én most vagyok egyedül először 24-e délután 2 óra óta. Kell is most ez a szabad este.
      Most befekszem egy kád vízbe egy kis olvasnivalóval. Már elmosogattam, és úgy érzem megint túl sokat ettem. Már a kevés is túl sok.
      Néha kinézek az ablakon, és nézem az első hópelyheket, a havas autókat és a fehér utcát. Nem sok, de az első hó!!!

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu