2014. december 21., vasárnap

Advent 21.


"Az advent önmegtartóztató, befelé forduló idejét szépen megélő ember bölcsen meg tudja fogalmazni kéréseit. A kimondott, megfogalmazott álmom még nem valóság, de már formát öntött gondolat, mely ha türelmesek vagyunk, valóra válhat."

( Böjte Csaba)


A tavaly megfogalmazott vágyaimat nem igazán tudtam megvalósítani. Helyesebben nem olyan mértékben, ahogy szerettem volna. Bizonyára azért, mert ez vagyok én, ami jelenleg is vagyok, és még nem értem meg a másikra, mely vágyként ugyan már bennem van. 
Semmit nem lehet siettetni! 
Marad következő évre is a leírt tervek szinte minden pontja.

4 megjegyzés:

  1. „Az elme megtervezi az embernek az útját, de a lépéseit az Úr irányítja.” Péld 16,9

    VálaszTörlés
  2. " Ember tervez, Isten végez..."

    És köszönöm, hogy újra Böjte Csabát hoztad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piroska, mivel többen is örömmel fogadták az előző idézetet, gondoltam leteszek ide még egyet! :-)

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu