2014. december 3., szerda

Advent 3.

Valamit ebben az adventi időszakban követni akarok, és  mottóm, a magam böjtje, hogy: 
A kevesebb több! 
Úgy látszik sikertelen voltam eddig célomban, ha mindig újra előveszem ezt a gondolatot, de úgy érzem advent erőt ad hozzá.
Már párszor leírtam, hogy sok van a sokból: tárgyakból( Nesze neked fogyasztói társadalom!), ételből, italból, negatív gondolatból, felesleges szóból, elfecsérelt időből, önsajnálatból, önzésből, türelmetlenségből... 
Ebben az időszakban  át tudom vizsgálni magam, és tenni is azért, hogy visszafogjam magam mindabban, amiben sok vagyok, amiből sok van, mert őszinte az óhajom, hogy ezen változtassak.
Megjegyzés: Csak a úgy a saját elhatározás is milyen jó lenne, bármilyen segítő időszak nélkül!:-)


6 megjegyzés:

  1. Bevallom, tegnap este elkapott a pánik. Hogy kevés az idő, hogy elcsesztem, hogy nem végzek..... de mivel is nem....? mi lenne kötelező? mit is szeretnék....? nyugodt, tartalmas, élvezhető pillanatokat. Erre törekszem - én is.
    (hozott a postás tegnap egy "kis örömöt" ám:):):):) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma megnéztem a város fényeit, és tetszettek. Nem vagyok hajlandó stresszelni ebben az időszakban. Persze, ez csak elméleti elhatározás, de hátha átmegy valami a gyakorlatba is.
      Örülök, ha örülsz a kis örömnek.:-)

      Törlés
  2. Éva, nagyon örülök a kalendáriumodnak, s hogy idén többen is írnak...ez nagy öröm nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tavaly is szerettem volna, de aztán elmaradt. Miért? Nem tudom! Nem mertem elkezdeni, mert mi lesz ha... Aztán, ahogy te is írtad semmi, nem lesz, ha nem lesz tökéletes, és esetleg csúszik egy napot. Nekem öröm, hátha más is megáll itt egy kicsit. Örülök, hogy más is csinál, észrevettem! :-)
      A tied nekem mindig igazi öröm évek óta.

      Törlés
  3. Nagyon örülök a kalendáriumodnak, Éva :)
    Féltve őrzött vágyam nekem is...hogy majd egyszer valamikor, én is készítek :)

    ...De valószínű, nem jött még el az ideje :)

    Nagyon tetszik ez a "napod"...én is követni szeretnék idén az Adventben valamit...éspedig a TÜRELEM az én célom...gyerekekkel, családtagokkal....

    Olyan jó olvasni nálatok, minden nap egy - egy kicsit...ez is segít a türelem gyakorlásában....megnyugszom "Tőletek"....türelmesebb leszek :)

    Köszönöm!!

    Piroska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neked, Piroska, és remélem minél előbb eljön az az idő, mikor a kalendáriumodat olvashatjuk.
      Türelemmel áldott napokat kívánok!

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu