Van valami, ami sosem megy ki a divatból: a tisztaság. A kedvesség és a tisztaság.
Jason Segel
Szeretem a szappanokat, és ezt tudják is rólam, mert ajándékba is kaptam már.
A tisztaság utáni vágy sokféleképpen kielégíthető, mert sokféle igény is van rá.
Van belső tisztaságra és van a külsőre is igény, és a külső megvalósítása az egyszerűbb.
A lélek tisztasága is kell, de ez már csak szappannal nem valósítható meg.
Ha M. Franciaországba megy, nem kérek onnan ajándékot, de ő néha mégis hoz.
Legtöbbször szappant, mert nem tudok ellenállni nekik. Elmeséltetem vele azt is, hol vette, és hogy milyen volt az a bolt.
Volt amikor leszoktam a tusfürdőkről és visszatértem a jóféle szappanokhoz, és magamra kentem esténként a megkapott messzeség illatát.
A fenti szappant én vettem magamnak, mert kényeztetem önmagam is, és igyekszem ezt egy kis szeretettel megtenni.
Hátha segít, hogy tudom önmagam szeretni. Ha kell a vígasztalásomért teszem, ha kell akkor az elégedettségemért, és mindig a mindennapi tisztaságomért.
Bejegyzésed emlékeket ébresztett bennem : a hetvenes években, amikor elköltöztem M.o-ról, még nem volt nagy pipere-szappan választék otthon. Ezért Anya mindig megkért, hogy hozzak finomabb illatú szappanokat, amikor nyári szünetre mentünk. Egy részüket a szekrényben tárolt ruhák közé tette be, illatosítónak...
VálaszTörlésRegen en is hoztam Auszriabol szappanokat. En hasznaltam öket, anyum is szekrenybe tette öket illatositonak, mint a tied. Mikor halala utan pakoltam a szekrenyet, elökerült Lux es Fa szappan is.
TörlésMa mar nem kell hozni sehonnan, Magyarorszagon is van, es neha több, mint kellene. Ez utobbi felmondat nem panaszkodas, hanem neha a böseg zavara, ami megneheziti a döntest. Dönteni mar nem is kell, mert tusfürdöt hasznalok, es kezmosasra is folyekony szappant. Valtoztam...
A fenti szappant is Sopronban vettem.
M. azert hozott Franciaorszagbol regen szappant, mert joszandekkal irom le, de ajandekozas teren megall a tudomanya. :)
A szappan volt a legjobb döntese, plane egy nönek. Azota eszrevette, hogy mar nem hasznalok szappant, ezert mar nem is hoz.
Van a fürdöszobaban megis, mert ö meg mindig azzal mos kezet, es a zuhanyozashoz is azt hasznalja.
:-))
VálaszTörlésI don’t have a soap dispenser at the bathroom sink—instead, I use a wonderful bar of natural soap that I replace regularly, often in different scents.
Warm regards
That’s exactly how it is: love yourself if you want to love other people and things.
Dear Viola, I have soap at home, a lot of natural ones, but I don't usually use them. I have some in my bathroom, too, because M. uses soap. I've already switched to liquid soap, I use that for hand washing, and shower gels for showering.
TörlésI have a lot of Marseille soap at home, you know, the very large ones, mostly olive scented. I used to use that for bathing, but now I prefer to shower because I can't get out of the tub after bathing because of my bad spine. By the way, I like to pamper myself with a variety of scents and toiletries. I like going to stores like this. I bought the soap in the pictures here at a local perfume shop. It smelled good and was beautiful.
We have to love ourselves to be able to love others! You're right.
Hugs. Éva
Dear Eva. I buy many soaps in the Netherlands they come from Italy and they are very nice and there are so many perfumes. I also put them to perfume my clothes drawers as I have many of them. I hope you had a nice weekend I wish you a nice week ( not too hot) here it is hot again i don’t like it!
VálaszTörlésDear Catherine, I have French soaps at home, especially the huge one from Marseille. I like the olive oil bars, which doesn’t have a noticeable scent, but there are also scented ones for me too. I buy most of them here in Hungary.
TörlésI already use shower gel for showering, there are very good types of them. I can’t bathe because I can’t get out of the bathtub, so I shower instead. I used to love bathing.
I also use liquid soap for hand washing, there are so many types that I can hardly choose.
My weekend was good, and I’ll write about it on my blog starting tomorrow.
Hugs. Éva