2023. november 4., szombat

Újabb találkozások, beszélgetések

Néztem a fákat miközben ma a gyógyszertárba mentem. Vannak melyekről lehullottak a levelek, vannak melyeken még mindig zölden, de többnyire sárgán virítanak. Én már várom a hideget, nem szeretem a novemberi 20 fokokat. Viszont nagyon szépek a színek, alig tudok betelni velük.  
Múltkor írtam, hogy néha vágyom a társaságra és a beszélgetésekre. Mindezek megtörik az engem körülölelő csendet, melyet ugyan szeretek, de ha mindig egyedülléttel társulnak, akkor szívesen lecserélem őket, ha alkalmam adódik rá.
Szilvi barátnőmet a kórházban ismertem meg, több mint egy hónapig szobatársak voltunk. Összehozott minket a közös betegség, mely beleavatkozott a sorsunkba. Nagyon egymásra találtunk. Már írtam róla a blogomban. Vele néztük elmélyedve a januári havazást az ágyamon ülve. 
Segítek neki az angolban is, örülök, hogy tanulni akarja. Ha eljön hozzám angolozni legalább találkozom vele, és akkor tudunk beszélgetni is, és ez olyan jó!
Hétfőn elhívott hozzájuk, jó volt ott lenni, folytattuk a nálam elkezdett beszélgetést. Fel is hívott pár nap múlva telefonon, akkor is folytattuk gondolataink kicserélését. Szerencsére mindig van témánk. Ő sem szeret sokat egyedül lenni, örülök, ha felhív, ha úgy érzi szüksége van rám. Nekem is szükségem van rá.
Úgy volt, hogy M. kedden jön hozzám, de úgy döntött, hogy már szombaton, azaz ma itt lesz nálam. Vasárnap megünnepeljük a születésnapját. Nem szoktunk nagy ünneplést csinálni soha. Elmegyünk valahova ebédelni, ez lesz a születésnapjáról való megemlékezés. Naponta "találkozunk"  WhatsUpp-on, mindig kapcsolatban vagyunk, de az együttlét is fontos.
Nincs sok témám most, de újra le tudtam írni, hogy töröm meg az egyedüllétemet. Mindig van valaki és valami, ami segít ebben, és ez nagyon jó.





10 megjegyzés:

  1. Szépek a fotóid, szívhez szólóak a soraid! ( Klári)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Klári. Jó érzés a blogomban is együtt lenni valakikkel. Olyanokkal akik eljönnek hozzám, és én is elmehetek hozzájuk az írásaikat olvasva.

      Törlés
  2. Csodásak a fotóid mindig szerettem, szeretem őket. Jó is az, ha van valaki akivel az ember beszélgethet, megoszthartja a magányát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép most a természet, csupa szín. Jó fényképezni.
      Igazad van, jó, ha van valaki, akivel az ember megoszthatja a gondolotait, érzéseit, élményeit. Nem tudom mi lenne velem, ha nem lenne senki, akivel mindezt megtehetném. Kívánok neked is jó beszélgetéseket, találkozásokat, együttléteket.

      Törlés
  3. Thank you very much for this blog. Somehow, I always feel better when I read your blog, and I don't know why. Warm regards from here.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Arieth, thank you very much for your kind words. I also like your blog, it is always good to be there. All the best to you!

      Törlés
  4. Mindig jó egy ismerőssel találkozni, főleg ha sorstársak is voltatok, összeköt benneteket egy láthatatlan szál. Meg tudjátok beszélni ami történik veletek, mióta nem találkoztatok.
    Az őszi szín és hangulat csak hab a tortán, a szép fotók által is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszélgetünk Szilvivel az együtt töltött kórházi időnkről természetesen. Mindig van mire emlékezni, de az azóta történteket is elővesszük megbeszélésre. Felnőtt korban már elég ritkán alakulnak ki szoros barátságok, de szerencsére most megtörtént.
      Az ősz pedig csodálatos, mint mindig. Nálad is.

      Törlés
  5. It’s good to see friends. Here I don’t know many people the one I knew have moved. But my son in law is coming tomorrow (each week) and I am glad to cook for him. He is a bit depressed at the moment and I hope I can help him. We are going to spend the day Sunday at my daughter’s house. My health is not too good at the moment I hope it will improve quickly. Hugs Catherine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I have found this comment from you now. I hope that your health will be better. I read yesterday that you are not well again. It is not good. I wish you speedy recovery.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu