2021. július 18., vasárnap

Szombaton



esküvőn voltunk. M. fiatalabbik fia nősült. Jól megszervezték az egybekelésüket, nagyon jól sikerült minden.
A legnagyobb kockázat az időjárás volt. Hétvégére sok esőt, zivatarokat jósoltak. Egy étterem külső, füves, százszorszépes, asztalos, pados részére tervezték a fiatalok a programokat.  Ezt kellett megváltoztatni bentire. Úgy gondoltuk még előtte való nap, hogy mindent.
Az égiek segítettek végül. Mikor benti  események ( szertartás, étkezés...) voltak, kint esett az eső, nem is akárhogyan. Ömlött, zuhogott. Végül ki is tudtunk menni (az ifjú pár pezsgős köszöntése,  fényképezések, a menyasszonyi csokor hátradobása a még hajadon lányok közé, az esküvői torta megszegése, egy kis kinti üldögélés stb.) mert elállt akkorra az eső, sőt, még a Nap is kisütött néha. Nem kellett mindent bent megtartani. Volt egy sátor is, ott is lehetett lenni, ha eleredt az eső. 
Én nem fényképeztem, volt egy fotós, aki végigfotózta az esküvőt, azokat kapjuk majd meg.
Aminek nagyon örültem, hogy nem létező német tudásom mellett sok vendéggel tudtam beszélni, szinte mindenki beszélt angolul, a  fiatalok és az idősebbek is. 
Thomas, Lemonia, ilyen szerencsés, boldog életet kívánok nektek, mint amilyen  a tegnapi nap volt számotokra. :)

16 megjegyzés:

  1. Az első reakcióm az volt a fotó láttán : milyen kedves kép! Mennyi szeretet, érzelem sugárzik róla!

    Mindig legyen meg köztük ez az érzés 🤗

    VálaszTörlés
  2. Sok boldogságot kívánok az ifju párnak, és nektek is szép folytatását ennek a nyugodt nyárnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klári, köszönöm a nevükben a jókívánságod. A nyár szép, én is nyugodt folytatást várok.

      Törlés
  3. A legjobbakat, s sok boldogságot kívánok a fiataloknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holdgyöngy, megköszönnék ők is a jókívánságodat. Majd egyszer elmondom nekik, hogy a blogos társaim jókívánságaikat fejezték ki.

      Törlés
  4. úgy örülök nekik mint régi ismerős, kívánok nekik sok-sok boldog együtt-töltött évtizedet...(örülök annak is, hogy a pandémia csillapodása után egyre több esküvőről kapok hírt)...a ruhák is érdekeltek volna, te miben voltál az ünnepnapon, meg ilyesmi :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, biztosan olvastál már nálam Thomasról a régi bejegyzéseimben. Megtalálta a szerelmet, és Lemonia is boldog mellette. Egy barna ruhában voltam egyébként, M. pedig szürke öltönyöben. A fiatalok írtak sok mindent a vendégeknek esküvő előtt, többek között azt is, hogy mindenki abban jön amiben akar, nem várják el a "túlöltözést".:)
      Thomas is szürke öltönyben volt, Lemonia pedig egy szép, fehér menyasszonyi ruhában. Felül csipke, alul pedig sok-sok tüll szoknya egymáson.
      Egyre több esküvő van, reméljük nem kaptuk el a Coronát. Semmi tünetet nem érzünk.
      Köszönöm a nevükben a jókívánságot.:)

      Törlés
  5. Szép ez a kép... A fiú óvón öleli át szerelmét, míg a lány hozzábújva, teljes biztonságot érez a fiú karjaiban, még a szemét is lehunyja. Igazi szerelmespár! Nagyon sok boldogságot, jó egészséget kívánok nekik és egy egész életen át így bújjanak egymáshoz! :)
    A beszámolódból azt vettem ki, hogy nagyon jól érezted magad és ennek csak örülni tudok! :) Gyűjtsd szorgalmasan az öröm napjait! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borka, az anyakönyvvezető hölgy is mondta, hogy látszik rajtuk a szerelem, csodálattal, elragadtatással néznek egymásra. Ő sok fiatal párt lát, van összehasonlítási alapja.:)
      Thomast és a bátyját úgy kaptam a kapcsolatunkba M-tól. Nekem nincs saját gyerekem, de ezeket a fiúkat- bár nem én szültem őket-, mégis úgy szeretem mindkettőt, mintha a sajátjaim lennének. Most már Lemoniát is.
      A fiúk édesanyja régen meghalt.
      Jól éreztem magam, mondhatom azt is, hogy jól éreztük magunkat.
      Szépen írtál a képről, valóban jól tükrözi a kapcsolatukat ez a kattintás. Féltés, óvás, szeretet...
      Köszönöm a nevükben a te jókívánságodat is.

      Törlés
  6. Még nem írtam ide eddig, pedig napjában két-háromszor is idelátogattam, mióta írtad.
    Pont azt és úgy láttam én is a fényképben, ahogy Borka. Csodaszép fiatal szerelmesek. Nincsenek is szavak erre. Legyenek és maradjanak ilyen boldogok örökké!
    (Áldom a sorsot, hogy a családunkban is látom ezt a tekintetet, ezt az ölelést, nem múló szerelmet, mindkét gyerekünknél.)
    Éva, ez az esküvő, ahol ilyen szívednek kedves párt ünnepelhettél, biztos szép emléketek marad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rhumel, jó, hogy te is olyan boldognak látod őket, amilyennek Borka.Örülök, hogy a családodban is ilyet láthatsz. Nagy öröm lehet.
      Igen, szép emlék marad, mert valóban szép volt.
      Kívánok a családodnak további sok boldogságot.

      Törlés
  7. Ó, de helyes párocska! Szeretem az esküvőket. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pipulka, én is szeretem az esküvőket.Örülök, hogy tetszik a két fiatal.:)

      Törlés
    2. Annyira el tudok gyönyörködni az ilyen szép hamvas fiatalokban. Nem csak esküvőn, hanem utcán, buszon, bárhol. A szívemet meleg járja át a látványuktól. :-)

      Törlés
    3. Minden szépet meg kell találni az utcán, buszon, bárhol. Nyitott szemmel kell járni, és megtörténik a csoda a rossz mellett is.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu