2012. október 14., vasárnap

Egy szombat október közepén

Szűk ki világomról terjengősen írok, mintha a horizontálisan nem megélt élményeimet vertikálisan akarnám szavakkal fel- és lefelé mozgatni. Mondhatnám, hogy mélyebbé tenni, de ez sem igaz így. Egyszerűen terjengős vagyok, és még leszek is, míg le nem tisztulok, és írásaimban is a kevesebb lesz a több.
Addig viszont marad szűk világom meglehetősen bő lére eresztve!:-))) 
Vagy minden marad így, mert ez vagyok én? Mindenesetre a vágyba oltott igény megjelent.
Most még egyelőre bőven néhány szombati történés:
A hiányokat pótoló hétvégi ügyintézés és halogatott vásárlások ( elégedettek voltunk az eredménnyel végül) után ebéd következett, majd  jutalomként a desszert az előző napról megmaradt kakaós csiga és az ajándékba kapott kuglófdarab volt.
A kávéval újra próbálkoztam kis mennyiségben, sok volt a savam az utóbbi pár napban, és hogy jobban vagyok, azt abból is leszűrtem, hogy elkezdett a kávé újra hiányozni. Most kellene abbahagyni!



Hiányzó friss levegő pótlására és minimális mozgás szükségére hivatkozva tettünk egy rövid sétát délután, közben néhány tőkén maradt szemem osztozkodtunk a madarakkal, lehullott falevéllel tettük ugyanezt egy padon, kikotortunk még néhány épnek mondható almát a rothadók közül. Bár a tegnapra jelzett eső itt elmaradt, de addig-addig kutattam, míg néhány harmat- vagy egy-két esőcseppet mégis találtam, hogy ma a búsborongós őszből is kapjak, mert ez fontos nekem.
Olyan óvatosan kellett a cseppeket fényképezni, hogy közben le ne gördüljenek.






14 megjegyzés:

  1. Én azt mondom Neked, ha ez számít is valamit, ha meg nem, akkor nem. Na ez a terjengős fogalmazás, Almácskám, akarom mondani Évácskám! :)) Szerintem meg, ahogyan a természeti dolgok nem egy-két pillanat művei, úgy, azokat sem lehet jellemábrázolni néhány szűk mondattal. A klasszikus zenék sem egy-két taktusból állnak, és a szívünk, a lelkünk sem csak egy mosolyból, vagy szomorú pillantásból áll csak! Szóval, barátocskám, csak ne akarj 1-2 mondatos blogger vitézina lenni a fenevadas bloggervilágban! :)

    VálaszTörlés
  2. hjaj, de gyönyörű, főleg az utolsó kép!!!

    VálaszTörlés
  3. Mindig annyit írj, amennyi jól esik. Ha éppen többet, akkor többet, ha meg kevesebbet, akkor kevesebbet. Big Papával egyébként egyetértek, bár szerintem nyugodtan lehet valaki "1-2 mondatos blogger vitézina" is "a fenevadas bloggervilágban", ha éppen úgy akarja. Az a jó a blogban, hogy nem kell elvárásoknak megfelelni.
    Most láttam csak, hogy egy Hogy volt? című blogban is részt vállalsz már. Eddig nem is tudtam róla. Most már ezt is figyelemmel kísérem majd, szeretek emlékekről olvasni. A 91'-es esztendő különben számomra eseménydús év volt, ugyanis akkor születtem. :)

    VálaszTörlés
  4. Papa, nem akarok 1-2 mondatos vitézina lenni!:-) Csak mindig érdekelt, hogy a lényeget és a hangulatokat hogy lehet tömöríteni úgy, hogy ne menjen a közlendő rovására, vagyis ne legyek terjengősen szószátyár. Közben meg a részletek is érdekelnek, az már eleve kicsit hosszabb írást követel, mint a száraz tényközlés.
    Itt akadok meg, mert mind a kettő -a rövidség, részletező alaposság is- a saját elvárásom.

    VálaszTörlés
  5. Katalin, nagyon kínálták magukat is kis gyöngyöcskék.

    VálaszTörlés
  6. Tamás, igen a lényeget megírtad. Nem megfelelni másnak, és a témának megfelelő hosszúságot kiválasztani.Írok majd így is, úgy is.
    Igen, csatlakoztam Ági kérésére( blogtulajdonos) a Hogy is volt? közös bloghoz.
    1991? Ennél jelentősebb éved nem is lehetett eddig!:-)))

    VálaszTörlés


  7. Amikor reggel elolvastalak, mosolyogtam, persze nem rajtad, magamon, mert en aztan sokat beszelek:) ja es szurve van:D
    Eloszor magamnak kezdtem irni, ugy, hogy tisztaban voltam azzal masok is olvashatnak, de blokkoltam a befolyasolast.Majd volt egy resz, amikor zavart, neha serto megjegyzes, es akkor mindig eszembe juttattam, hogy kinek irok elsosorban? Mara mar egeszen jo, megtobbet irok:)es neha a sok kozott sikerul egye egy igazna kifejezo nehany soros.Igy jo.
    A tied is igy jo.

    VálaszTörlés
  8. Éva, idd a kávét tejporral, hasonló cipőben járok, ezt javasolták nekem, s nekem bejött. Számomra így tökéletes, kerek a blogod, ahogy van.. Igaz én nem vagyok nyelvész, vagy irodalmár. Egyszerű blogolvasó csak. S a fotók gyönyörűségesek!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Holdgyöngy, kipróbálom a tejport.Köszönöm. Tejszínnel iszom, de lehet, hogy annak nem az a hatása. Vannak a gabonaalapú kávé(utánzatok): Inka, Maci, majd veszek azt is, mert a kávéivás szertarása kell, és valahogy teával nem olyan.
    Örülök, ha jó itt neked nálam!:-)

    VálaszTörlés
  10. Ági, magamnak akarom a kevesebbet. Visszaolvastam néhány korábbi bejegyzést, és hosszúnak, soknak tartok párat. Feleslegesen hosszúnak, önismétlőnek, ami engem zavar.

    VálaszTörlés
  11. Ugy egeszen mas, ha magad miatt.Ez a lenyege.

    VálaszTörlés
  12. Nem akarom erőltetni, egyébként is a témától függ. Az a bizonyos "a kevesebb több" gondolat viszont tetszik.

    VálaszTörlés
  13. Kávé szünetet tartok, második hete, semmi Pavlova és picit másra is figyelek, minusz három kilót jelent.
    Tegnap azért kicsit túlzásba vittem a csipegetést.
    És most az ünnepi hajtástól olyan fáradt vagyok, hogy felébredtem kettőkor és itt nézelődök!
    De széepek is ezek a kis virágok!
    Nálunk tegnap szürkés, vacakolós, nedves idő volt...

    VálaszTörlés
  14. Márta, én csak visszafogtam a kávézást. A reggeli adagomat megiszom, hogy kicsit feltornázzam az alacsony vérnyomásom.Utána már nincs több kávé.
    A mínusz 3 kg-hoz gratulálok, és az ünnepelteteknek is minden jót.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu