2011. augusztus 1., hétfő

Ha sül a hús

Van abban valami nagyon ősi, természetes, ha egy férfi húst süt.A zsigereiben van abból az időből, amikor még halászott-vadászott. 
Hozzáértő módon koncentrál a feladatra, kizökkenteni nem nagyon ajánlatos, mert nehezen talál vissza a megkezdett alkotáshoz, a kidolgozott lépésekhez. A fűszerezésben van már rutin és kellő fantázia is.
Igyekszik úgy csinálni, ahogy az édesanyjától tanulta, de ezt nem sokat emlegeti, pedig engem érdekel. 
A másik nő dicséretére vágyik ( én), arra  a dicséretre, akivel megeszi a húst. Nagyon fülel, mikor hallgatja ebédkor a szép szót, de igyekszik szemlesütős hümmögéssel tudomásul venni: "Ugyan már, nem nagy ügy az egész!":-)
A sütéshez kirakott( elrendezett) eszközök pedig nagyon sokat elárulnak az egyéniségről...:-)

5 megjegyzés:

  1. Szeretem a husit és az sem baj, ha ilyen 'emberes' a szelet.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo iras:)nekem eddig csak a fiam sutott, ugy fest, hogy ez mar nem is valtozik, pedig egyszer egyszer nem lenne rossz:)de azert boldog vagyok igy, ahogy van minden.

    VálaszTörlés
  3. Jó, ha egy férfi tud és szeret főzni.
    Kérdés, hogy tudnak-e együtt főzni. A mi gyakorlatunk az, hogy csak az egyik van a konyhában.Nincs munkamegosztás, haladunk a magunk tempójában, elgondolása szerint.
    A másik a kész asztalhoz ül.
    Én viszont szeretek akkor a konyhában lenni, ha ő főz. Közben beszélgetünk, és én figyelem, mit hogy csinál. Nem beszélek bele, dehogy is, csak egyszerűen jó a konyhában. TV-ben is nézem a főzős műsorokat.Egyszerűen nekem így jó!

    Kati, mindig egyben süti a húst, és utána szeli fel. Néha emberesre sikerül!:-)

    VálaszTörlés
  4. Ágnes, ez már marad így, úgy látom hagyományos a nemek munkamegosztása nálatok.
    Fiad, hogy-hogy főz, pedig ezek szerint otthon nem ezt a mintát látta?

    VálaszTörlés
  5. A fiam azert keri, hogy tanitsam es idonkent premier szinten eloadja, amit tanult, mert elore fel, ha elkoltozik nem fogaj enni naponta ahogy en keszitem:D elrontottam nagyon az az igazsag:)

    A tobbi rendben, ahogy irtad, a ferjem abszolut nem tud fozni, meg teat sem:)viszont kivalo uzletember, es csak en tudom megfozni:D

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu