2010. december 30., csütörtök

Utókarácsony


Még mindig karácsony van itthon. Még itt a hangulata.
Most jöttem Anyutól, főzött kocsonyát, meghívott ebédre. Ez már kicsit újévi hangulat is volt. Vendéget várok délutánra, utókarácsonyozunk. Egy kis nyugis beszélgetés a barátosnőmmel a két ünnep között.
Holnap Anyunál szilveszterezek. TV, és csak úgy kényelmesen falatozgatás, az éjfél várása. Mindig is így volt. Családi körben vártuk az új esztendőt. Bulizás nem az én műfajom. Már nem is fogok megváltozni.
Jan.1-én délután jön M. , és 2-án együtt leszünk. Megint kettéosztottam magam. Jusson belőlem ahova kell, és én is kapjak azokból, akikből kell.:-)
Ma délután még inkább karácsonyozunk a fa tövében.


6 megjegyzés:

  1. Jusson!
    Majd elmesélem, mi hogyan oldottuk meg. Talán nem is rosszul.
    Élvezzétek a csendes együttlét örömét, legyen ünnep, amit azzá tesztek.

    VálaszTörlés
  2. Stali!
    Kíváncsian várom a megoldást!
    Mindenki megtalálja. A szükség, majd a gyakorlat rávezetei.

    VálaszTörlés
  3. Micsoda nyugalom! De jó! Nálunk is ilyen nyugodtan telt a karácsony. További boldog ünnepet!

    VálaszTörlés
  4. Annak ellenére, hogy sok volt a tennivaló körülötte, a Karácsony szép volt és most én is élvezem az utókarácsonyozó napokat. Jó a fára néha rápillantani és még érezni lehet a sütemények és a fenyő illatát.Jó üldögélni, olvasgatni alatta, s csendesen átúszni az újévbe.
    Kivánom, hogy jövőre is találd meg mindenben a szépet és az örömet adót !

    VálaszTörlés
  5. Kívánom e szép blog háziasszonyának, hogy otthont teremtő képességét, kedélyét, hangulatát semmi ne zavarja,
    legyen neki "karácsonya" egész évben

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Igen, az év legnyugodtabb napjai most voltak számomra. Égnek a fákon az égők,gyertya is van mindig, nem kell menni munkahelyre, itthoni kellemes háziasszonyos feladatok várnak csak rám, és délután egy-egy könyvvel pihenek.A karácsonyra készülés szép volt, de mozgalmasabb.
    Szilveszter is mindig nyugis, nem szeretem a hangos bulikat. Soha nem is töltöttem így a szilvesztert.Most sem lesz másképp.
    Kívánok Nektek szép, egészséget is adó új évet!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu