2010. december 4., szombat

A hótaposó csizma vásárlásának története:-)


Nem is igazán története, helyesebben előzménye.
Mondom tegnap magamban nagy bölcsen: "Idefigyelj, te, Éva! Ha már itt van ez a sok hideg porcukor, járni kellene egyet fenn a Lőverekben."
Ötlet csodálatos, vállveregetés érte magamnak.:-) Egészen odáig tartott a nagy önimádat!:-) Hó akkora, hogy néhol féllábszárig  vagy térdig ért. Rajtam boka fölött úgy 5 cm-rel végződő bőrcsizma. Persze, hogy lehetetlen küldetés volt, de azért mentem, ha már ott voltam, élveztem is, míg el nem kezdett fázni a lábom.
Utána hazafelé be a cipőboltba, és vettem egy jóminőségű , majdnem térdig érő hótaposót. Vízállóság garantálva, ezt írták rá.
Jöhet a próba újra. 
Mindig kell egy helyzet, ami a tervet a gyakorlatba is átteszi.

9 megjegyzés:

  1. Tanulság:

    Megfázástól nem véd meg az ombudsman,
    ha tűsarkúban tipegsz
    és nem moonboats-ban :)

    VálaszTörlés
  2. :))))Trendonak igaza van, mint mindig. Még jó hogy nincs mínusz 20, maradandó emléket szerezhettél volna. és arra is nagyon kíváncsi vagyok, milyen szép képek születtek a hótaposóban. Micsoda meseország lehet otthon!

    VálaszTörlés
  3. A hótaposóban biztosan szép képek születtek, ha Éva keze betette a lábát :)

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi hó esett nálatok. Itt délen megmutatta magát csak a hó fél órán át szakadt de semmi nem maradt. De remélem december 23-án este megjön a hó.:-)

    VálaszTörlés
  5. Ciripbogár! Hótaposó ma felavatva... Majdnem térdig erőben mentünk direkt. Jó meleg volt, és nem ázott át. Hurrá!:-)
    Mínusz 20 fok nincs, de éjjel mínusz 17 volt. Az is valami!:-)))

    VálaszTörlés
  6. Trendo, beletettem bizony!Örültem közben, hogy van! Nem szánthattam volna nélküle a havat séta közben.:-)

    VálaszTörlés
  7. Szia Szuzi! Köszönöm a látogatásodat. Nem semmi a hó, bizony nálunk, nem emlékszem, mikor láttam ekkorát.
    Dec. 23-ra én is kérem a havat újra!:-)))

    VálaszTörlés
  8. Milyen nagy hó van Nálatok! Nálunk még alig esett, csak egy kicsi van.
    Most nézegetem vissza a blogodat, ma vége az őrületnek, 2 hét pihi kezdődik. Neked is jó pihenést az ünnepekre!

    VálaszTörlés
  9. Compot, a képen lévő sok hó már eltűnt azóta. Tegnaptól újra sok esett, és a mostani mínusz 14 fokban tartósnak is bizonyul egy darabig.
    Pihenj te is, amennyit tudsz!
    Szép ünnepet kívánok.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu