2014. július 31., csütörtök

Július vége

Tegnap kb. 6-7 féle dolgot intéztem el, és sokat mászkáltam miattuk. Voltam laborban is, de a háziorvos valamire nem tett pecsétet és írt alá, így hiába bökettem meg magam, és adtam a vérem, nem tudtak mindent megcsinálni. Erre mondják, hogy tartoztam az ördögnek egy úttal. 
Az első cseppek akkor kezdtek el esni, mikor leszálltam a buszról, és a lakás felé tartottam. Egy perc mindössze! Mire felértem a lépcsőn már szakadt, utána duplán, aztán triplán ömlött az eső, sőt még annál is intenzívebben, és dörgött, villámlott. Mekkora szerencse, hogy hazaértem! Mondhatnám azt is szó szerint, hogy csalánba nem üt a ménykű.
Bedobtam egy Quarleint( de régen fájt már a fejem szerencsére), mert megéreztem ott belül nagy esőt, aztán belealudtam a fotelban az ablakot verő esőbe, később felébredtem, majd néztem a zuhogást, végül párszor lesöpörtem az erkélyről a sok vizet, majd fel is mostam az esővízzel. Erre meg azt mondják, hogy két legyet egy csapásra.:-D
Ma van július utolsó napja,  augusztusban már megtörik a fény...
Néhány kép a legnyáribb hónapból:




U.i.: Hmmm, szép volt. Igyekeztünk azzá tenni, és itthon is helytálltam. Lassan megtanulom a titkokat...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a fénykép kollázsod!!!!!
    Szép az a csipkés tunika a farmerral, a mosolygós arcod, a levendulás kalap.....

    VálaszTörlés
  2. Mamka, valahogy úgy érzem lélekben is mind a kettő én vagyok: a sokat tűrő farmeranyag és a sérülékeny csipke. Hordom is a kettőt együtt!:-)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik az önmagadrol írt találó képed (csipke és farmer: szívós és érzékeny egyszerre...)

    VálaszTörlés
  4. nagyon eltaláltad a képeket, annyira nyár, annyira emlékezetes: a paprikák a tányéron, a táj, a kirándulás....minden

    VálaszTörlés
  5. Rózsa, néha beugrik valami találó, és ha nagyon egyetértek vele, le is írom:-)

    VálaszTörlés
  6. Katalin, ez volt a júliusom egy része, nem is panaszkodom...

    VálaszTörlés
  7. Inkább kérdezek, minthogy hülyeséget írjak: az első kollázson lévő belső udvar, terem belső és vár részlet hol található? Mert tippem lenne, de hátha mellé nyúlok! :-)
    Nekem a két székről készült kép a kedvencem, levendula buzogányokat én is készítettem.
    Kívánom, hogy az augusztusod is hasonló élményekkel teljen!
    Szép hétvégét! Mosollyal! ♥

    VálaszTörlés
  8. Saci, az a kép, ahol a piros szék is van Dörgicsén készült a "Levendárium" előtt, vagyis a levendula major boltja előtt.Jó székek vannak kinn, és egy kis hangulatos hely a pihenni vágyok számára közvetlenül a bolt előtt.

    A vár részlet pedig a tatai vár egy részlete.

    Buzogányokat sajnos nem tudok csinálni, csak csodálom azokat, akik igen!Neked is szép hétvégét.

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom, hogy kérdés volt-e a muskátlis, fehér templomos kép, mint lehetséges udvar kerítéssel a kollázson.
    Az pedig Balatongyörökön készült.

    VálaszTörlés
  10. Saci, tettem fel képeket a szigligeti házról, amit " megvettem". :-)
    Az előző bejegyzésben találod, utólag tettem fel őket.

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu