2014. július 14., hétfő

Birthday

M. elutazott pár napra, a fiúk pedig tegnap eljöttek vasárnapi ebédre. Markus szülinapja is volt, így megünnepeltük őt is.
Ebéd, torta, kávé, beszélgetés hármunk életének éppen aktuális jó és rossz folyásáról (  M. Papát sem hagytuk ki!), foci VB-ről, mellyel kapcsolatban dicsőségemre szolgált, hogy nagyon is képben voltam. Közben vertük az asztalt, tehát volt vesztes, győztes, humor, beszólás, nevetés, és készült egy csomó tea is, mert ahhoz is volt kedvünk.



4 megjegyzés:

  1. Póker vagy römi? Már rég játszottam, de ahogy látom Full House-od volt, nem?
    Az a torta meg nagyon csábítóan néz ki, de most csak a gyümölcsöt ehetném meg róla...
    Tegnap a 8-as úton autózva eszembe jutottál, hogy a pipacsok után már biztos a napraforgókat is megörökítetted!
    További szép nyarat! ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Saci!
    Ez nem römi, mert azt tudok játszani, a pókert nem ismerem, így nem tudom megmondani az volt-e. Szerintem annál egyszerűbb volt, vagy mi játszottuk úgy!?:-)
    A srácok aznap délután tanították meg nekem, de a játék nevét nem tudom. A kezdő játékos letesz egy vagy két vagy több azonos számmal bíró lapot, a következőnek annál nagyobb értékű lapot kell rátenni, és és mindig annyi darabot, amennyit az előző letett. Addig megy körbe a lerakás míg valaki felül tudja a nagyobb értékű lapokkal az előzőt. A "kupacot" az viszi és nyer, akinek a lapjaira már nagyobb értéket nem tudnak rakni. Cél, hogy a kézből minél előbb elfogyjanak a lapok.

    Igen, örökítettem meg napraforgó táblákat, gyönyörűek!

    Miért csak a gyümölcsöt ehetnéd meg a tortáról? Gyomor, fogyókúra?
    Én most vagyok jól gyomorilag, a refluxom kínoz.

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szulinapot utolag!

    Jo hangulatu kepek...
    A nyar elso honapjat nalunk is a foci dominalta.Jo nehany meccset baratokkal rendezve neztunk, en pizzat sutottem.Nagyon jo volt! kar, hogy vege:)

    VálaszTörlés
  4. Ágnes, a VB-t én/mi is végigkövettük, és jó volt.
    Együtt drukkolni pedig különösen jó.
    Jókívánságot az érintett nevében köszönöm.:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu