2012. december 8., szombat

Hóban




December dísze a friss hó, és ma reggelre arra ébredtem, hogy minden fehér. Ilyenkor kúszik be az emberbe a gyermeki öröm, és marad is egész nap.
Kora délelőttől késő délutánig( ami már este) mászkáltunk, ha kicsit fáztunk valahol melegedtünk, valamit ettünk és forrót ittunk. Olvadásról szó sincs a mínusz 4-5 fok nappali hőmérsékletben.
Voltunk úton, erdőben, városban, megvártuk a naplementét, és elégedetten hazajöttünk. 
Úgy érzem ez az érzés a hónak köszönhető leginkább, mert megvan  a friss hónak a megszépítő képessége.  
Tisztaságra vágyunk, és arra is, hogy legalább egy darabig ne lássuk, ami zavarót eddig láttunk.                                    


9 megjegyzés:

  1. Én is óriási örömmel ébredtem! Egy kicsit havas volt minden! Fehér! Tiszta hó! Épp, hogy reggeledett. Sajnos errefelé ritkán esik a hó. Pedig én akkor is szeretem, ha söpörni, lapátolni kell! Sajnos egyre ritkábban.
    Nem tudom, miért kerül ki bennünket a hóesés.
    Örülök, hogy Te is jól érezted magad! :

    VálaszTörlés
  2. Most mi egy kicsit előrébb voltunk a hóval, de ettől függetlenül én nagyon szeretem, ha esik. Még akkor is, ha söpörni és lapátolni kell. Megcsinálom. De annyira jó a frissen behavazott tájon sétálni!

    VálaszTörlés
  3. Éva, ugye, te is "itt" laksz? Most elbizonytalanodtam, pedig valaha biztosan tudtam a lakhelyed?
    Lapátolás egy kis testmozgás, azt meg kell.Nem számítottam tegnap reggel a hóra, és ennyire, gyanúsak voltak a fényviszonyok, és a színek míg az ablakhoz értem.Átjárt az öröm azonnal, mikor kinéztem.
    Adelid, igen nálatok gyakrabban esik. Miért érzem, hogy itt az Alpokalján is gyakrabban kellene, de mégsem.A frissen behavazott utakon jó sétálni. Első utunk az erdőbe vezetett,m ahol még nem volt egyáltalán letaposva a hó.

    VálaszTörlés
  4. A friss hó olyan rövid ideig marad tiszta! Igyekezni kell megtaposni, amíg lehet! S hozzá a csend és a friss levegő...

    VálaszTörlés
  5. A fotóid továbbra is lenyűgöznek.

    Nálunk sajnos nincs hó. Friss legalábbis. Csak jeges maradvány a hét eleji havazásból.

    VálaszTörlés
  6. Flora, én éppen hogy sajnálom megtaposni. Egy darabig gyönyörködöm a friss hóban, utána persze elindulok, majd a lábnyomaimat nézegetem.Friss, hideg volt a levegő, egészen kipirult at arcom.
    Nati, megvan a hó a minuszok miatt, jég is van, szél hangja is.Igazi tél van.

    VálaszTörlés
  7. Itt is, ott is hó, de jó! Igaz itt nagyon hamar elolvadt..az utolsó kép olyan nagyon békebeli, szép!

    VálaszTörlés
  8. Cirip, még tartja magát itt a hó, jön egy kis utánpótlás is állítólag.
    Tamás, gondolom, nem volt könnyű visszamenni most(sem).

    VálaszTörlés
  9. Tamás!
    Akkor kezdesz egyre jobban belerázódni a másik otthonodba is.
    Csak ez a vizsgaidőszak ne jönne!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu