2012. december 7., péntek

Ezzel vége a Mikulás várásnak

Teenagerek is hinni akarnak még a Mikulásban. Igaz, közülük egy a Mikulás, lehet öltözni, a segítő krampuszok is közülük kerülnek ki, lehet arcot festeni. 
Hol van itt a nagy titok, számukra már régen sehol, de mégis évről-évre végigcsináljuk velük, igény van rá. Lehet rá készülni, táncolni, szerepelni, újonnan érkezetteket avatni!
Hogy a próbák mennyire össze tudják hozni a kilencedikeseket! Már ezért is megéri.
A Mikulás pedig tükröt tart eléjük, leginkább görbe tükröt, mert ő mindent lát.
Este 10-ig dolgoztam, és hogy nem olyan tökéletesen mesés minden, az is bizonyítja, hogy mentőt is kellett hívnom, mert aki nem bírja az italt, az ne igyon. 15 évesen pedig egyáltalán ne igyon! Mégis próbálkoznak...Hiába vagyunk jelen, valahol máshol megtalálják a módját.
Egyébként ezt leszámítva jó este volt. Most már vége az itthoni Mikulás várásnak, a munkahelyen is megjelent a piros kabátos. Jöhet a szelíden szép karácsony.
Én pedig megyek lefeküdni, mert reggel 6-kor újra jelenésem van a munkahelyen.


5 megjegyzés:

  1. Márta! Bájos a kis krampusz, mind a 4 Mikulást segítő az volt.:-)

    VálaszTörlés
  2. Minden elismerésem a pedagógusoké!!!!!Én valaha szintén tanítani szerettem volna anyukám nyomán, de már tudom,hogy nem az volt az útam...

    VálaszTörlés
  3. Tamás, nem sokat pihentem, és most fáradt vagyok.Van itthon 1-2 órám, aztán megyek vissza du. 1-re dolgozni.
    Igen a sodródás, a negatív megfelelni vágyás, a kiközösítés elkerüléséért is tenni kell valamit( szerintük), és nem tudnak magukkal sem igazán mit kezdeni.Nálunk sem alkohollal mulatoztak, természetesen tilos alkoholt behozni, de kijátszhatnak bármit bármit, és kint is ihatnak. Ez a kis italozónk lány ráadásul, talán ez volt az első igazi súlyos alkohol élménye, nem is szokott hozzá. Míg egyáltalán szót értettem vele, addig kiszedtem belőle, hogy azért ivott, mert mondták neki.Micsoda indok! Utána nem tudtunk már tovább felelősséget vállalni érte ilyen állapotban, jobb ha szakértő kezek közé kerül.Szülőket értesítettem, meglepődtek.
    Gergőéknél szerencsésen lement a Mikulás délután.:-)
    Ja, és őrt álltam, figyeltem, folyosókat jártam,meggyőztem, hogy ne legyen olyan elsős avatás, ami durva, ami megalázó, és egyáltalán ne legyen, mert nem tudják néha hol a határ.
    Olyan fáradtan jöttem haza, hogy nem tudtam emiatt elaludni. majd ma éjszaka már jobb lesz.

    VálaszTörlés
  4. Mammka, vannak könnyebb, vannak nehezebb napok, a tegnapi nehéz volt.
    Ha újra kezdhetném, én sem pedagógus lennék. Most már ez van, ezt csinálom.
    Egyébként ügyesek voltak sokan, hangulatos Mikulás est volt, de erősen figyelni kellett mindig!

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu