2011. szeptember 10., szombat

Szeptemberi fénylő délután

Bár én már készen állok az őszre is, de ha szeptember elején még a nyár köszön vissza, azt sem bánom.
Szombat délután kimentünk a Fertő-tóra, még szerencse, hogy ilyen közel van.
Mivel -egy kicsit megszaporázva a lépteinket- éppen elértünk egy hajót, felszálltunk rá.
A két cölöppel jelzett országhatárt átlépve ( csak semmi túlzás, így van jól:-)!), kikötöttünk az osztrák oldalon. Majd időnként integetve vagy visszaintegetve a többi vízen lévő hajó utasainak és a vitorlázóknak egy jó óra alatt visszatérünk.

Mert nincs nyári ősz vízparton üldögélés nélkül, ezt is megtettük. Lábam is belelógattam  a még mindig inkább langyos, mint hideg vízbe. Több, mélyebb  ismerkedés a vízzel erre a napra úgysem volt betervezve.
Kutyák bezzeg úsztak egy nagyot, és én hol őket, hol a vízbe tévedt falevelet néztem. Helyesebben bambultam, mert többre nem is futotta tőlem. Olvasom néhány helyen, hogy ennél jobbat, többet pihenésképpen úgysem tehetek.
Jön is a bambulás magától szerencsére...:-) A hullámok lassú mozgása is besegít. Kész csoda, hogy egyáltalán voltak hullámok abban a szélcsendben. A Fertő-tavon ritka ez a szélmentes béke.

1. Gyönyörű a leveles képed. Minden évben van egy kedvencem tőled.
    Igazad van ajándék nap volt ez a mai. Én a nyári képeinket nézegetve, pont arra gondoltam, hogy milyen jó lenne egy hajón üldögélni!
    Persze nem panaszkodom. A kerti hintaágyban bambulva álmodozni sem volt rossz.

2. jé, én is őszi levelekel zártam a mai bejegyzésem:) (szinte véletlenül vettem észre, a lábam mellett, hogy sárgulnak...)

3. Györgyi,
    emlékszem arra a levélre!:-) Egy hasonló színű, két ablaktábla közé betévedt, régi tál mellett pihenő őszi levél volt.
    Az a kerti hintaágy sem lehetett semmi!:-)))

4. Alíz, majd amikor már rugdalni is lehet az avart, annyi levél lesz a földön!!!
    Most még az újdonság varázsa miatt rálépni sem merek!:-)

5. olyan szépek a fotóid, hogy kedvem lett előkeresni a mi fotóinkat arról a hajózásról, amikor mi voltunk ott, mi integettünk, arany idő van, szép ilyenkor kint

6. Katalin!
    Igen, arany idő van.
    Mikor hajókáztál errefelé?

7. két-három (vagy több?) éve, egy biciklitúrát szerveztünk néhányunk arrafelé. ... Ott szálltunk meg Balfnál és a hajó volt az egyetlen út, amit nem biciklin ülve tettünk meg:))jó (és nagyon szép) volt, a kőfejtőre is emlékszem, és sok mindent eszembe juttatsz,ahogy olvasom a blogodat, köszönöm,

8. Jó kondiban lehetsz, ha sokat bicajoztál arrafelé! :-)Van a Fertő-tó körül jó kerékpárút. Szombaton autóval mentünk, és sok kisebb-nagyobb csoporttal találkoztunk.Sokan megteszik, azt is, hogy körbekerekezik a tavat. Van aki egy nap alatt meg tudja tenni.
    Kondi és idő kérdése. Én ennél kisebb távokra vállalkozom.Az mindenképpen jó, hogy a határ nyitva.
    Örülök, ha emlékeket idézek benned a blogommal.

9. Két másik kép is van amit nagyon szeretek Tőled ebben a témában. Az egyik egy sárga levél a pocsolyába esett és ragyog rajta az őszi eső. A másik pedig egy kerítésbe gabalyodott barna levél. Szívszorongatóan gyönyörű.
    Ha azt érzem, hogy elsodort magával az élet és egyedül vagyok, ez a képed szokott eszembe jutni.
    Kedvesek nekem az őszi és téli hangulataid.

10. Györgyi,
    majd résen leszek levélügyben az új évszakban is.:-)
    Persze, nálam ez úgy van, ha elém fújja(!) a témát a szél, akkor van fotó is.
    Emlékszem a két általad említett képekre.
    Az esős az utcámban készült.Egyik évben akkor jött meg az évszakváltó, több napos hideg eső, és levert egy csomó levelet az aszfaltra.
    A kerítésbe akadt pedig az uralkodó széljárást éppen blokkoló drótkerítésbe akadt falevél.Szintén hozzám közel van a hely. Sok levél szokott beleakadni a környező fákból fotótémát szolgáltatva.
    Ahogy látom a kerteteket, lesz ott is téma bőven!:-)

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.