2011. szeptember 3., szombat

Apró dolgok fontossága

Apró dolgokról tudok írni, nagyok nem történnek velem. Beburkolózom a közelgő őszbe és a tanévkezdésbe.
Mikor pár napja a  szeptemberi napsütésben ruhákat teregettem, M.éppen Calais-ból írt. Nézte a szélben vergődő hullámokat a szakadó esőben. Az autójába menekült, mert a sátra agyon ázott már. Biciklizni olyan időben nem lehet, tehát elhelyezkedett a laptopjával az autóban, mint csiga a házában, és írt.
Néztem volna szívesen az esős francia partot, ő melegedett volna az itteni napsütésben, de lehet, hogy az volt a gond, hogy külön-külön hatott ránk így vagy úgy a természet. Együtt élveztük volna. Így hiányérzetünk volt.


Rakosgattam az edényeimet, csészéimet és észrevettem, hogy mennyi őszi dekorációsom van. Levelek, tar fák... 
A fával díszítettből eredetileg kettő volt. Az egyiket a munkahelyemen használtam kávézásra. Kollégámnak is tetszett, így a másikat odaajándékoztam neki. Már nem dolgozik velünk pár napja. Örülök, hogy nála van. 
Jókat kávéztunk együtt!:-)


 


Közben már napok óta Vas István sorai ringatóznak bennem.
Nincs mit tenni, olyan ez, mint mikor reggel hall az ember egy zenét, és utána napközben állandóan azt dúdolja. Védekezni ellene nem tud, nem is akar:



"Szeptember van, napról-napra fogy a fény,
Gyullad már az alkonyat a tó vizén.

 (Vas István: Szeptember-részlet)

6 megjegyzés:

  1. Őszköszöntő

    A hűvös szeptember végre eljött.
    Elmúltak a lázas éjszakák
    sok átizzadt vánkossal, sóhajtással,
    magánnyal, öleléssel,
    naponta mással;
    és jólesik a takaró

    Hajnalban torkot kaparó
    már az ébredés;
    rekedtséget, bánatot
    pálinka old;
    kávés kikönyöklés közben
    kémlelem, hova tűnt a hold.

    VálaszTörlés
  2. Minden apro dolognak nagy fontossagot tulajdonitok, a nagyon nagyokkal azt hiszem sokszor sokaig nem tudok mit kezdeni.
    Talan meg nem tudod , hogy nagy bogregyujto vagyok:) egyszer sorba rakom majd oket es lefotozom.
    Tetszik a bogred es kulonosen az a szal, hogy valakivel osszekapcsol ugy, hogy megis kulon vagytok mar.
    Jo bejegyzes nagyon.:)

    VálaszTörlés
  3. Trendo, köszönöm a verset is hozó látogatásaidat.
    Marvin, kell a nyugi!:-)
    Ágnes, ugyanúgy bögre és csésze gyűjtő vagyok. A bögrék vételről már leszokóban vagyok, egy-egy szép csészének még nem tudok ellenállni. Bolhapiacon ma is vettem egy romantikus rózsásat.
    Várom a fotót, érdekelnek a bögréid.:-)
    Ma találkoztam azzal a kollégámmal a bolhapiacon, akivel egyforma fás csészénk van!Örültünk egymásnak, és megnéztük ki mit vesz.

    VálaszTörlés
  4. Itt van az ősz és ezzel együtt Éva hangulatai is. A napom szépségeihez hozzá tartozol. Köszönet érte.

    VálaszTörlés
  5. Györgyi, köszönöm. Hangulatot átadni jó! A jó hangulatot!:-)

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu