2010. november 29., hétfő

Ma reggel

6 megjegyzés:

  1. Hohohóóó de klassz! Jó, hogy még világosban el tudtál menni fotózni! Vagy munkába menet? MIndenképpen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Merci, délután mentem dolgozni. Reggel és délelőtt szabad voltam.Ezért készülhettek a képek.

    VálaszTörlés
  3. Igazi téli hangulat.Szépek a képek jó az új blog ruha. Na és a színek! Hmmmmm, de finom. :)

    VálaszTörlés
  4. jaj de fekete-fehér lett minden! (a valóságban... ill. a fotókon) - A barna - világosabb- háttér ezért...?

    VálaszTörlés
  5. A rozsdavöröset lecseréltem, mert az az ősz színe.Fehéret valahogy most nem akartam háttérnek, hiába számomra az a tél színe. Ugyanis a fehérből, hogy emelkedik ki a fehér?:-)
    Volt egy próbálkozásom egy kékes- szürkével tegnap. Szép volt, de hideg. Aztán ez a tejeskávé színű(?) tűnt a legmegfelelőbbnek pár számomra tiszavirág életű szín kipróbálása után.
    Valahol a blog mégis egy otthon, egy zug, amiben kell lennie valami puhaságnak, melegnek. Forró tejeskávé télen? Hmmm, akár meg is felelhet.
    Mondom én, akinek fekete volt sokáig a háttere!:-)))A képek kiemelésének viszont nagyon jót tett az a sötét szín!Aztán másra vágytam...

    VálaszTörlés
  6. Alíz! Egyébként nagyon meg tud változtatni mindent egy blogban a háttérszín megváltoztatása. Aztán hozzászokik az ember.Most a képeim is inkább fehérek a hó miatt.
    Szerintetek kell változtatni a színen a blog "ruháján", vagy jó a megszokott régi, mert valójában azt szoktuk meg, az egyenlő magával a bloggal. Úgy vagyunk benne otthon.
    Végül is otthon is festjük a falakat. Vagy ugyanolyan színűre, vagy beújítunk merészen...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu