2011. május 27., péntek

Péntek este

"...Messzire szállnak a szürkés árnyak
az éjjeli csendben.
Jönnek a képek, a szépek,
az ének zeng a szavakból.
Bolydul a lélek..."

( Nagy Erika)




Reggel   a szokottnál is korábban keltem mentem dolgozni, és délután 5 után értem haza. Közben volt egy kis szünet a munkaidőmben, és piacra mentem. Vettem zöldségeket, gyümölcsöt. Igazi, fényes  ropogós cseresznyét kaptam. Nagyon finom friss, illatos a kapor is és a petrezselyemzöldje is.
Kora este elért minket az a front a sötét felhőkkel, villámlással, dörgéssel, szakadó esővel. Azóta is tart, ha csendesedett is. Most már inkább altatóként szolgál majd.
Péntek este hangosan kopogó esővel... Nagyon szeretem így.
M. elért messengeren, megbeszéltük mindkettőnk  napját, ő is ázott reggel. Én is elmondtam a kevesebb eseménnyel telített napom.
Most éppen Svájcban van, holnap Bernből megy Genfbe, utána át Franciaországba, és Lyon lesz a cél.
Én a munkahelyemről egészen a piacig mentem.;-)




14 megjegyzés:

  1. Én is egyre többször kívánom a csendes estéket. Olyan jó! Az eső remélem ideér hozzánk is, mert azt irigylem! Legyen szép hétvégéd!!

    VálaszTörlés
  2. Tipitá, küldeném az esőt, ha menne. Talán odaér. Tegnap este óta hangosan, kitartóan veri az ablakot. Esti bambuláshoz, ma a főzéshez jó zenei aláfestés.
    10 fok van most délelőtt, szél és sötét.Csak benti programokra jó a mai nap.

    Mit tervezel hétvégére?

    VálaszTörlés
  3. Tudja valaki, aki Google Chrome-ot használ, hogy hogyan lehet betenni kezdőlapnak?
    A rendes Google-nál van erre lehetőség.
    Hiányzik, hogy nem tudom használni az Explorer "Kedvencek" oldalsávját.
    Ha oda betenném állandó kezdőlapnak a Chrome-ot, akkor beépülne az Exporer már általam megszokott dolgaiba, ami így hiányzik: Előzmények, Kedvencek stb. Legalábbis remélem, hogy így lenne.

    VálaszTörlés
  4. Ez a békés nyugalom, ez hiányzik mostanában. Ehelyett volt vihar, villámcsapkodás, por és festékszag eső befele az ablaknélküli ablakon stb. stb..... :-((((
    Nagyon jó volt olvasni Téged, máskor is jó, de most különösen nyugtató volt :-)))

    VálaszTörlés
  5. A névtelen neve alterego :-)

    VálaszTörlés
  6. Alterego, látom nálad is technikai problémák vannak a megjegyzésekkel.
    :-)
    Még mindig nyerő helyzetben vagy!!! Én pár napig Névtelenként sem tudtam elküldeni máshova semmit!:-)
    Nem irigyellek a mostani ablak nélküli, festékszagú, esőcsapkodós helyzetért.Még azt sem írom, hogy majd jobb lesz, mert tudjuk. De most nem jó.
    Áááááá!:-((( Ennyit teszek hozzá.
    Jó volt a tegnap esti nyugalmam, és bizony a kopogó eső besegített az érzéshez. Most a konyhában vagyok többnyire( néha itt is vagyok a szobában, mert szgép is bekapcsolva), és villany mellett, állandóan tamtamozó esőkopogásban főzök.Hogy még nem vájt lyukat a párkányba és az ablaküvegbe az eső, azon nagyon csodálkozom!Van ereje az esőnek, de lehet, hogy a szélcsapja oda ekkora erővel. Tulajdonképpen tetszik a helyzet.
    Anyu jön ebédelni. Délután együtt leszünk.

    VálaszTörlés
  7. Se a legutóbbi kommenteket, sem a rendszeres látogatóim nem látni az oldalsávban.
    Pedig frissítettem is, újra betettem a modulokat, hátha ez a baj.Nem ez!
    Sima Google-ból sem tudok belépni, kilépni azóta sem, hogy elkezdtünk dünnyögni miatta, és így megjegyzéseket sem tudok írni máshova.
    Google Chrome -mal rendben minden ebből a szempontból, de hiányzik, hogy nem tudok felvenni senkit állandó olvasásra, ha azt használom a blogok olvasására, és állandó kezdő lapnak sem tudom használni.
    Valahogy nem a Blogspot tökéletességéről szólnak a mostani napok.:-)
    Egy kis türelemjátékot játszanak velünk.:-)

    VálaszTörlés
  8. Szép estéd volt. Senki sem tudja a csend szépségét olyan hűen visszadni, mint te. Nálunk már esik. Fenyegetően dörög, dübörög. Nem szeretem a villámlást. Ilyesztenek a hangjai. A csendes eső kedvelője vagyok. Szepi a villámlástól nagyon fél. Árt a félelem a szívének. Minden figyelmemmel rá koncentrálok ilyenkor. Ami nagyon érdekes, hogy a villámlások közt a madarak csiripelése behalatszik. Még sose vettem ezt eddig észre. A kávés kép és a mécsesek gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  9. Alterego most azon tünődik magában, hogy miként lehetséges az, hogy a google chrome-al sem tud írni, pedig mennyire ajánlotta mindenkinek. Remélem nem csapódtatok be :-(((
    Éva, nem ide tartozik, de csak itt tudom megírni neked: magadnak kell kézben tartanod az egész renoválás menetét. A férfi szerelők csak egy dologra tudnak koncentrálni. Tehát, kis túlzással: ha egy szöget akarnak beverni, akkor az tökéletesen be lesz verve, de a fal körülötte leomlik.Ha festenek, a légy fenékre ül a festett területen, olyan sima lesz, de körülöttük és rajtuk is minden festékes lesz.Tanulság: mindent takarni, leragasztani, kivinni máshová, stb.Remélem, hogy több szerencséd lesz a "szerelőkkel", mint nekem :-)))

    VálaszTörlés
  10. Györgyi, Szepi hogy van? Most hogy már nem villámlik és dörög, biztosan jól.
    Tudom, hogy a blogomnak azokat a részeit szereted, mikor az otthon egy-egy apró részletéről írok, valami hangulatot adok vissza.Egyszer mondtad is, hogy az utóbbi időben változott a blogom, ebből van már kevesebb. A blog kezdetén szinte csak ez volt.
    Kicsit nyitottam a külvilágra, és az otthon meghitt apró részletei tűnnek el innen, a te észrevételed szerint.
    Akkor szólalsz meg leginkább itt, ha ehhez hasonló írásokat hozok össze, mint a fenti is, és ehhez illő képek kerülnek fel.Tulajdonképpen hozzám is ezek állnak közel. A jelentéktelen történések, az alig valamit mutató részlet egy képen.
    Nem is akarok ezen nagyon változtatni.
    Legszívesebben úgy vezetném a blogom, ha az egész erről szólna, de vannak más történések, gondolatok is bennem.
    De ha igazán jól akarom magam a blogomban érezni, akkor ehhez térek vissza.
    Ez vagyok igazán én.

    VálaszTörlés
  11. Alterego, nem csaptál be, mióta a Google Chrome-t használom, azóta tudok máshol is írni. Viszont vannak hiányosságai a Chrome-nak is, és most párhozamosan használom a két Google-t.
    Jajaj, nagyon is tudom, hogy dolgoznak a mesterek.Volt már nálam ennél nagyobb felújítás is.Ablakcsere, fűtéskorszerűsítés stb. Lángvágó, minden egyéb bevetve!!!
    Volt takarófólia is bőven , de a sok porral, kosszal nem lehet mit kezdeni. Helyesebben lehet, remegtető fáradtsággal jár.:-)
    Azt is tudom, hogy magamnak kell kézben tartani a renoválás menetét. Már a szervezés is az én kezemben volt, és marad is a levezénylése az utolsó szögig. Részben azért is, mert nincs más lehetőségem, részben azért, mert tudom, hogy nem megy másképp.
    Teljesen üresre kell kipakolnom mindent, már tervezem, mit hova, és el is kezdtem. Dobozolok is már. Erkélyt is bevetem a tárolásra.

    VálaszTörlés
  12. Tudod mindig szerettem az apró részletekből összeálló harmóniát. Ehez Te nagyon értesz. Ráadásul, ha bánt valami, vagy gondjaim vannak, akkor ezekből az írásaidból rengeteg erőt merítek. A kávés kép igazi nosztalgiával töltött ma el. Jó volt a Mama kávéjára emlékezni és még az illatát is érezni közben.
    Szepi már kijött a fürdőszoba rejtekéből. :)))
    Néha azon tűnődöm vajon ha én félek, ugyan hova mennék? Mindig ugyanaz a kép ugrik be erre. Anya ölébe. Most hogy Ő már nincs könnyebb nem félnem. Hisz akkor ki vigasztalna meg? Így jobb ezt a luxust nem megengedni magamnak.

    VálaszTörlés
  13. Györgyi,nosztalgiával töltött el a kávés képem?
    Még délután írtam egy szöveget hozzá, csak még nem tettem fel a blogbomba a bejegyzést.Mindjárt felteszem.
    Milyen érdekes, hogy reagáltál rá, akkor én már készen voltam, de nem láthattad.Én sem láttam a fenti pár sorod.
    Szintén a nosztalgia vett erőt rajtam a kép láttán, ezért írtam róla.
    Amúgy megjegyzem, nekem is egyszerűbb inkább nem félnem...

    VálaszTörlés
  14. Közben látni a legfrissebb kommenteket is, az engem rendszeresen látogatókat is az oldalsávban. Csak türelem kell, előbb-utóbb megjavítják, amivel gond volt.
    Nagy kincs néha a várni tudás!:-)
    Csak semmi kapkodás...

    VálaszTörlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu