2024. október 11., péntek

Tárház

 Ezt olvastam a Facebookon mostanában: 

"…úgy érzem, hogy az élet a vele járó szenvedésekkel együtt is szép. Mindennel együtt, ami van. Azt hiszem, hogy a boldogság nem kívülről jön. Úgy értem, nem csak a sorstól függ, hogy megajándékoz-e vele, vagy nem? Hanem attól: van-e bennünk tehetség az örömre, a boldogság felismerésére és befogadására. Én azt hiszem, bennem egész tárház vár az öröm befogadására. Én szeretek boldog lenni."

( Erdős Renée)

Talán azért van az, hogy boldogság- és örömmorzsákat találok életem hétköznapi történéseiben és élményeiben is, mert úgy érzem, hogy megvan bennem a tehetség, mely segít felismerni, átélni őket. Egyszerűen kedvem van az élethez...
Történik mindez azután, hogy mély depresszióba estem, mert azt hittem meg kell halnom vastagbéldaganatban. Végül hosszú idő után kiderült, hogy nincs rákom, de addigra kikészültem teljesen, mire ez bebizonyosodott. Mennyire ragaszkodom az élethez, mely lassan ugyan elmúlik, de én még meg akarom hosszabbítani, ameddig csak lehet.
Most már tudom azt is, hogy valójában úgy érdemes élni, hogy meglegyen bennem az a bizonyos tárház az öröm befogadására. Mert bizony van az életben öröm, csak fel kell ismerni őket, bármilyen észrevétlenül is legyenek jelen a mindennapokban.



6 megjegyzés:

  1. Tudod, nem csupán az öröm befogadására vagy képes, hanem ezek továbbadására a fotóiddal, írásaiddal. Az ilyen bejegyzéseiddel, mint ez is.🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Endi, úgy jó, ha meg tudom osztani amit felismerek, átélek. Érezze más is ezeket, talán szép perceket okozok velük. Az is jó, ha valaki megerősít abban, hogy képes vagyok rá. Szerencsére mások öröméről is hallok, olvasok.
      Besüt a Nap az esti, éjjeli eső után. Szépen kezdődik a nap.:)

      Törlés
  2. Dear Eva
    It went well, yesterday I just went to collect a protection against the grinding of teeth, but I have two appointments in November to receive two implants. I am really scared but I want to get my smile back!
    So it will be on the 22nd of November and one week before I will have special kind of scanner.
    Yes I agree with you life is short and when you have a sudden change because of illness you realise it. I went to the hairdresser this morning and I heard ladies talking about very sad news happening in our village these days. I am glad you ‘re feeling good. Today the sun is shining after 5 weeks rain in one day so everybody looked happy. The storm Kirk went away! Fortunately and no damage here!
    I wish you a nice weekend and thank you for your message and concern. Thank you Eva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Catherine, I'm glad you wrote and told me about your visit to the dentist.It is good that it went well. I'm afraid of the dentist too. I should go, but I always put it off. I hope your teeth will be beautiful and you can smile. :)
      It rained last night, now the sun is shining and it's 17 degrees. It's good that the Kirk storm passed and there was no damage.
      I'm glad I don't get cancer. I had a difficult few months until it turned out. Since then, I've been trying to enjoy the days and be happy about every little thing.
      I wish you a nice weekend, enjoy it.Thanks again for your writing. Hugs. Éva

      Törlés
  3. A boldogság "bezsebeléséhez" hozzájárulnak a selymes őszi napok, minden jelzi az elmúlást, finom árnyalt vagy éppen erős színeivel. Tegnap az arany ragyogás olvasztotta szívemet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy részed volt az "arany ragyogás" élvezetében. Besüt a Nap az ablakon míg írok, ha kinézek sárga leveleket látok. Én is élvezem a ragyogást. Szeretem az őszi verseidet is, hozzájárulnak az őszömhöz.

      Törlés

zene

x

Tájékoztatás

Az Éva című blogon található képek saját fotók.

E-mail címem: editis@citromail.hu